1400-06-27 13:41
410
0
76167
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

تعداد بیماران کرونایی در گلستان به کمتر از ۵۰۰ نفر رسید/ تزریق ۹۰۰ هزار دز واکسن کرونا در استان

فاضل گفت: تعداد بیماران کرونایی در گلستان به کمتر از ۵۰۰ نفر رسید

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان گلستان اظهار کرد: پیک پنجم شیوع ویروس کرونا رو به کاهش است و شیب نزولی بار بستری بیماران کرونایی را در استان شاهد هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: تقریبا از میزان بیش از دو هزار بیمار قطعی کرونایی بستری در استان گلستان به ۴۶۵  بیمار بستری در پیک پنجم کرونا رسیدیم و ۱۱۱ بیمار نیز از این تعداد بیماران در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.

فاضل بیان کرد: ۴۸ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه وصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند و متاسفانه در ۲۴ ساعته گذشته ۶ هم استانی براثر کرونا جان باختند.

وی افزود: با وجود پیگیری های همکاران ما در مرکز بهداشت فراز و فرودهایی در میزان ورود واکسن کرونا به استان گلستان داشتیم ولی با این وجود در دو هفته اخیر حجم خوبی از واکسیناسیون کرونا در استان انجام شد.

این مقام مسئول بابیان اینکه ۲۵ تا ۳۰ هزار دز واکسن کرونا در استان روزانه تزریق می شود، افزود: ۷۰ درصد جمعیت شهرهای مینودشت و بندرگز، ۴۹ درصد جمعیت گرگان تاکنون واکسینه شدند اما واکسیناسیون در شهرهایی مثل گمیشان، آق قلا و مراوه تپه با استقبال کمتری رو به رو بوده و تاکنون ۳۵ درصد از جمعیت این شهرها واکسینه شدند.

فاضل بیان کرد: در مجموعه ۴۸ درصد جمعیت استان گلستان نسبت به کرونا واکسینه شدند و تاکنون ۹۰۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که ۶۰۰ هزار نفر در استان موفق شدند دز نخست را دریافت کنند و همچنین تاکنون ۳۰۰ هزار نفر  نیز دز  اول و دوم را تاکنون دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.