1400-12-04 13:57
413
0
78800
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:

تشکیل کمیته نظارت شهرستانی برای نظارت بر پروژه های پیمانکاری/ برگزاری 30 دوره آموزشی

عابدی گفت: در سال جدید نیز کمیته نظارت شهرستانی که کار ابتکاری استان بوده را شکل دادیم، در تلاش هستیم که در حوزه شهرستان ها این اتفاق بیفتد و همکاران ما در دستگاه های اجرایی باید این توان را برای نظارت داشته باشند.

به گزارش گلستان ما، قدرت الله عابدی ظهر در هفتمین جلسه شورای فنی استان گلستان اظهار کرد:  جلسه شورای فنی استان با حضور  مشاوران و پیمانکاران برگزار شد و د این جلسه  عملکرد سال ۹۷ تا به امروز  ارائه کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: ۱۲  اقدام ویژه ای که در سطح استان برای حمایت از پیمانکاران داشتیم و در این جلسه  مورد بررسی قرار گرفت و گزارش اقدامات پیمانکاران مربوط به سیل سال ۹۸ ارائه شد.
عابدی بیان کرد: در حوزه نظام فنی و اجرایی نیاز شد که بخشی از بخش نامه ها اصلاح شود و جلسات کارشناسی در استان برگزار می شود و بخشی از آیین نامه اجرایی مورد تایید قرار گرفته و به ۲۱ استان کشور نیز ابلاغ شده است.
وی افزود: عملکرد سال ۹۷ تا به امروز چاپ شده و نظارت از پروژه های عمرانی در جلسه گزارش شد و در سال جدید نیز کمیته نظارت شهرستانی  که کار ابتکاری استان بوده را شکل دادیم، در تلاش هستیم که در حوزه شهرستان ها این اتفاق بیفتد و همکاران ما در دستگاه های اجرایی باید این توان را برای نظارت داشته باشند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان  ادامه داد: تلاش کردیم که در طول سال های اخیر در نظام فنی و اجرایی آموزش تخصصی برای مشاوران و پیمانکاران و عوامل اجرایی داشته باشیم.
عابدی بیان کرد: در سال جاری بیش از ۳۰ دوره برگزار شده و درخواست داریم که پیمانکاران مشارکت فعال داشته باشند و بنا شد در حوزه تامین اجتماعی به دلیل لیست بیمه پیمانکاری و مشاوران تا ۶ ماه تعهد بدهی همراهی داشته باشند.
وی افزود: در حوزه دستگاه اجرایی بنا شد کارکرد دستگاه و سندهای مالی زودتر انجام شود و فرم شماره چهار که به تامین اجتماعی باید تحویل دهند تسریع شود تا مشکلات ما در حوزه پیمانکاری کمتر کنیم.
عابدی بیان کرد: این جلسه تقارن خوبی بود مشاوران  پیمانکاران مباحث خود را مطرح کردند و این تقارن می تواند کمک کاری برای سال ۱۴۰۱ استان باشد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.