1400-09-28 19:10
649
0
77628
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تشکیل تمدن نوین اسلامی لازمه گام دوم انقلاب اسلامی است/ نخبگان از پای نیفتند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان؛ تشکیل تمدن نوین اسلامی را لازمه گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: برای تشکیل تمدن اسلامی باید جامعه اسلامی در کشور شکل گیرد که در شکل‌گیری این جامعه نقش اساتید و دانشجویان کلیدی است.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک‌شاهکوهی در جمع گروه‌های جهادی استان گلستان اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی بعد از تلاش‌ها و سختی‌های فراوان  توانسته در بخش‌های مختلف مانند علمی، فناوری، عمرانی، هسته‌ای و غیره به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام از بدو پیروزی تاکنون با طراحی‌ها، هزینه کردن و استفاده از تجهیزات مدرن تلاش کردند تا ایران اسلامی را سرکوب کنند اما با رهبری دایانه امامین انقلاب و در صحنه بودن مردم شریف نتوانستند کاری از پیش ببرند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: موفقیت‌ها و سیر تکامل انقلاب اسلامی نباید با کشورهایی که با سرعت مسیر پیشرفت را طی کردند مقایسه شود بلکه ایران اسلامی و موفقیت‌های آن باید با خودش و نسبت به این ۴۰ سال مقایسه شود.

ملک شاهکوهی بیان کرد: تشکیل تمدن نوین اسلامی لازمه گام دوم انقلاب اسلامی بوده و برای تشکیل آن باید جامعه اسلامی در کشور شکل گیرد که در شکل‌گیری این جامعه نقش اساتید و دانشجویان کلیدی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.