1401-05-28 13:13
615
0
81255

تذکر جدی فرماندار آق قلا به مسببین زباله های رها شده در اتوبان/ پیمانکار فراخوانده شد

فرماندار اق قلا در خصوص زباله های رها شده در اتوبان به مسببین هشدار داد.

به گزارش گلستان ما؛ فرماندار شهرستان آق قلا  گفت: در جریان رخداد شب گذشته مبنی بر رهاسازی زباله در حوالی اتوبان آق قلا_گرگان ، پس از دقایقی بلافاصله دستور توقیف خودروی خاطی به مراجع ذی ربط صادر شده و حضور سریع مدیر و ناظر پروژه از تهران در دستور کار قرار گرفت.


نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا اعلان داشت:
صبح امروز نیز به همراه مدیر و ناظر پروژه ضمن بازدید از محل سایت زباله و بررسی وضعیت مکان دپو ، تذکرات جدی نسبت به اعمال ناشایست حاملین پسماند به مدیر و ناظر پروژه اخذ گردید‌.

رئیس کارگروه پسماند شهرستان #آق_قلا از برگزاری جلسه ای فوری صبح امروز ۲۷ مرداد ماه ، جهت تعیین تکلیف  تردد کامیون های حمل زباله با حضور اعضای کارگروه پسماند شهرستان خبرداد و تصریح کرد: در این نشست مقرر گردید با توجه به مکاتبات و تذکرات متعدد قبلی از سوی فرمانداری و محیط زیست استان به نماینده شرکت حمل زباله و عدم انجام تعهدات ، ضمن هماهنگی با  پلیس راه شهرستان ورود کامیونهای حمل با ثبت ساعت ورود به شهرستان صورت گرفته و از ورود و تردد  ماشین های فاقد استاندارد های لازم به شهرستان ممانعت بعمل آید.

سلیمان هاشمی در پایان افزود: پيمانكار پس از دريافت تذكر و تعهد شرکت، بر اساس اخطار بعمل آمده ، در صورت تكرار اين عمل و ایجاد خلل در وضعیت رفاه مردم شریف، موضوع از طريق مراجع قضايي اقدام خواهد گردید و شرکت و فرد خاطی مستوجب مجازات قانونی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.