1399-12-16 18:40
850
0
73559
با پیگیری نماینده شرق گلستان محقق شد؛

تخصیص ۲ میلیارد ریال برای طرح هادی دو روستای مراوه تپه+ سند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراوه تپه از تخصیص ۲ میلیارد ریال اعتبار طرح هادی دو روستای شهرستان نرز مراوه تپه، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، هوشنگ محمودی، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مرزی مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: اعتبار انجام طرح هادی ۲ روستای قره گل شرقی در بخش مرکزی و روستای آقچه آغاشلی در بخش گلیداغ به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود؛ ولی این اعتبار هنوز تخصیص نیافته بود که در این خصوص با رضا آریانپور، نماینده مردم شرق گلستان رایزنی های لازم انجام شد.

محمودی ادامه داد: خوشبختانه آریانپور از تصویب تخصیص نیمی از این اعتبار خبر داد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراوه تپه اضافه کرد: در این خصوص و با نامه نماینده شرق گلستان، شاملو، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دستور لازم برای تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان از منابع مانده ردیف ملی را داد؛ که این کار با هماهنگی استان گلستان قرار است انجام شود.
محمودی در خصوص وضعیت طرح هادی در دو روستای آقچه آغاشلی و قره گل گفت: در روستای آقچه آغاشلی، کار کانال کشی انجام شده و زیرسازی معابر هم در حال تکمیل است که ان شاء الله با این اعتبار در سال آینده و مساعد بودن شرایط جوی، کار آسفالت معابر این روستا انجام خواهد شد.

وی در خصوص طرح هادی در روستای قره گل شرقی هم گفت: به زودی با دهیار و شورای این روستا نشست خواهیم داشت و اولویت بندی طرح هادی در این روستا را بررسی خواهیم کرد و در اسرع وقت به انجام طرح هادی در این روستا خواهیم پرداخت.

شهرستان مراوه تپه در استان گلستان واقع شده است.

انتهای پیام/رضا جامی

  • منبع خبر : راه اترک

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.