1398-08-19 15:03
679
0
66222
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

تخصیص بیش از یک‌چهارم صدقات گلستانی‌ها به مسکن نیازمندان

کمیته امداد استان گلستان در سال جاری ۲۶ درصد از صدقات گلستانی‌ها را به مسکن مددجویان اختصاص داد.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: این نهاد در هفت‌ماهه سال جاری از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انفاق مردم در صندوق صدقات ۲۶ درصد آن را در حوزه مسکن نیازمندان تحت حمایت صرف کرده است.

وی با تأکید بر ثواب و تأثیرات مثبت صدقه دادن در کمک به نیازمندان افزود: ۴۵ درصد از صدقات پرداختی امسال گلستانی‌ها در بخش‌های حمایتی شامل کمک‌هزینه‌های درمانی، تحصیلی و خرید لوازم ضروری منزل و کمک‌هزینه ازدواج و ۲۶ درصد در بخش مسکن و باقی‌مانده را در بخش فرهنگی و اشتغال نیازمندان و محرومان تخصیص داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با توجه به کسب رتبه برتر حوزه صدقات این استان در سال گذشته یادآور شد: سال ۹۷ مردم خیر گلستان با مشارکت بی‌سابقه خود توانستند بیش از پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کنند که ۴۰ درصد از صدقات پرداختی آن‌ها با استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی واریزشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بابیان ضرورت ساماندهی صندوق‌های صدقات گفت: ترویج پرداخت صدقات الکترونیکی به روش پیامکی، اینترنتی و کارت‌های بانکی در اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد زیرا پرداخت صدقات به روش پیامکی و الکترونیکی، کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر از روش سنتی است.

وی با اشاره به مزیت‌های صدقات الکترونیکی افزود: خیران و حامیان می‌توانند با استفاده از روش‌های جدید و از طریق کارت‌های بانکی با پرداخت سریع و آنی صدقات و نذورات خود را در سرعت بخشی کمک به نیازمندان یاری کنند.

اسکندری با قدردانی از پرداخت الکترونیکی ۴۰ درصد از صدقات هفت‌ماهه سال ۹۸ گلستانی‌ها، عنوان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت، دستگاه کارت خوان عمومی (pos)، از طریق نرم‌افزارهای سکه، بله، سنا و ایوا تلفن‌های همراه و صدقه پیامکی به پرداخت الکترونیکی کمک‌های خود به محرومان و نیازمندان جامعه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: صدقه دادن علاوه بر تأثیرات معنوی بر زندگی فرد صدقه دهنده، نقش بسزایی در رفع مشکل محرومان و مستضعفان نیز دارد ازاین‌رو مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری # ۰۱۷*۸۸۷۷*هر میزان صدقه دلخواه خود را به راحتی به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.