1400-04-24 23:09
1119
0
75403
به مناسبت روز ازدواج برگزار شد؛

تجمع مدافعان حریم خانواده در جاده سلامت علی آباد کتول

مدافعان حریم خانواده به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در جاده سلامت علی آباد کتول گردهم آمده و این روز را جشن گرفتند.

به گزارش گلستان ما؛ ویژه برنامه« مدافعان حریم خانواده » امروز با حضور مادران و دختران جوان و منصوره معصومی اصل مدرس دانشگاه، پژوهشگر و نویسنده حوزه خانواده، مولودی خوانی کربلایی مجید لکزایی به میزبانی حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) در این شهرستان برگزار شد.

منصوره معصومی از پژوهشگران حوزه عفاف و حجاب و خانواده در این مراسم با بیان اینکه مُد ذائقه ها را تغییر می دهد، گفت: این تغییرات آرام آرام اتفاق می افتد و در غفلت ما جامعه و نسل جدید تغییر می کند.
وی داستان تغییر ذائقه جوانان نسبت به حجاب را داستانی غم انگیز توصیف کرد و هشدار داد: اگر هوشیار نشویم و در مقابله با این تهاجم فرهنگی خنثی عمل کنیم، ضربه ای سنگین می خوریم.
این مدرس دانشگاه اذعان کرد: باید بر اساس آموزه های عقلی و عملی قرآن کریم، برای مبارزه با تهاجمات فرهنگی غرب اقدام کنیم. اگر آموزه های دینی بر اساس عقل و منطق به نسل جوان منتقل شود به طور قطع پذیرش آن عمیق تر و عملی تر خواهد بود و دیگر تیرهای مصموم دشمن به جماعه ی ما اثر نخواهد نگذاشت.
وی با اشاره به این بیان رابرت مرداک صاحب شبکه فارس وان که گفته است «ما دیگر روی سر مردم ایران بمب نمی ریزیم، ما خانواده را نشانه می گیریم. در خانواده یک نفر هدف اصلی ماست و او مادرخانواده است» گفت: مادر مرکز ثقل خانواده است. او را که منحرف کنیم، خانواده خود به خود فرو می ریزد.
در بخش پایانی این مراسم از زوج های جوان با اهداء هدایایی، تجلیل شد.

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

jashn5

 

عکس: مریم اسفندیاری- حسین زنگانه

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.