1401-05-15 10:23
663
0
81089
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

تجمع خانوادگی تاسوعای حسینی در گرگان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: تجمع خانوادگی ۱۰ هزار نفری تاسوعای حسینی در گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی گره خورده با فرهنگ عاشورا است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: فرهنگ عاشورا حسینی در همه مقاطع سرلوحه کار انقلابیون ما قرار دارد و در شب های عملیات‌ها و فرهنگ جهاد و شهادت در دفاع مقدس رقم می خورد به وضوح شاهد هستیم.

فخرالدین بیان کرد: انقلاب اسلامی دو عامل اصلی پیروزی و نگه داشت دارد و نخست صلابت و شکوه در وجود امام حسین (ع) در امنیت انقلاب وجود دارد.

وی گفت: امامین انقلاب در پیچ‌های خطرناک از این انقلاب صیانت کردند و دومین مولفه قدرت انقلاب اسلامی یارانه امامین انقلاب است که همان ویژگی‌های یاران امام حسین (ع) را داشتند.

این مقام مسئول افزود: ما مدیون شیرزنان و شیرمردان هستیم که انقلاب اسلامی را در گام نخست صیانت کردند و در گام دوم در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: از مردم گرگان که در برگزاری و اقامه عزای امام حسین (ع) سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مردم عزاداری و اقامه عزای حسینی کردند.

این مقام مسئول ابراز داشت: طبق رسم هر ساله مراسم تاسوعای حسینی در شهر گرگان برگزار می شود و سال های گذشته مراسم صبح بود و با نظرسنجی این مراسم در عصر تاسوعا در نظر گرفته شده است.
وی گفت: مراسم ساعت ۱۷ عصر در خیابان شهید بهشتی گرگان برگزار می‌شود و از مردم عزادار حسینی و زنان و مردانی که شرایط حضور را در این مراسم دارند دعوت می‌کنیم.

فخرالدین ابراز داشت: این مراسم نذری دارد و ۷۲ دیگ غذای نذری و تبرکی به نیت شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس و انقلاب به عنوان اطعام حسینی در اختیار مردم قرار می‌گیرد که توسط ستاد نذرواره و هیئت مهدویت  این اطعام دهی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.