1399-05-18 10:28
608
0
69784
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیرخم در گلستان پخت می‌شود

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد گفت: به دلیل استقبال مردمی بیش از ۱۰۰هزار پرس غذای گرم پخت و همراه با ده ها هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیرخم در گلستان توزیع خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک عید غدیر، این روز را یک اتفاق بی نظیر در تاریخ بشریت دانست و اظهار کرد: در عید غدیر خم پیامبر(ص) از سوی خداوند مامور به یک تکلیف شد و آن معرفی حضرت علی(ع) در منطقه غدیرخم به‌عنوان امام مسلمین بود.

وی با اشاره به اینکه این ماموریت پیامبر(ص) در پایان عمر ایشان اتفاق افتاد، افزود: پیامبر(ص) در روز غدیر خم از همه حاضران بیعت گرفت و حضرت علی(ع) را به‌عنوان جانشین خود معرفی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه غدیر برای همه مسلمانان است و اختصاص به قشر خاصی ندارد، گفت: روز عید غدیر را روز عیدالله اکبر به معنای عید بزرگ نامیدند که در این روز همه مسلمانان جشن خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: پخت و توزیع اطعام در بین خانواده های نیازمند یکی از مهمترین برنامه های گلستان است که امسال در سطح بسیار وسیعی انجام می‌شود.

ولی نژاد با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰هزار پرس غذا برای نیازمندان در شب و روز عید غدیر خم تهیه و توزیع می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه داوطلبان و خیران زیادی به این طرح می پیوندند پیش بینی می‌شود این آمار به دو برابر برسد.

وی در پایان بیان داشت: علاوه بر غذای گرم بیش از ده ها هزار بسته معیشتی توسط مردم خیر برای نیازمندان تهیه و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.