1400-11-23 11:45
896
0
78601
انقلاب به سبک 1400؛

بهمن تماشایی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

حضور گسترده مردم در جشن 1400 باعث دلگرمی مسئولان برای خدمت صادقانه به مردم شده و بنا به گفته کارشناسان نقشه های دشمن با این حضور گسترده مردم نقش بر آب شده است.

به گزارش گلستان ما؛ مردم در اوج اپیدمی کرونا با حضور خودرویی خود در میادین انقلاب نشان دادند که پس از ۴۳ سال هیچ چیزی مانع از آن نمی شود که از انقلاب اسلامی دست بکشند.

حضور گسترده مردم در میادین انقلاب باعث شده که همواره توطئه های دشمنان نقش بر آب شود و پیام بزرگ مردم در روز ۲۲ بهمن به جهانیان مخابره شده است و همه جهانیان درک کردند که خون این ملت با آرمان های انقلاب عجین شده است.

مسئولان استان نیز در پی این حضور پیام های قدردانی را صادر کردند ولی مهمترین پیامدی که این حضور خواهد داشت دلگرمی برای مسئولان نظام است که بتوانند در مسیر خدمت صادقانه مشکلات را از پیش پای ملت بردارند.

با این حسن اعتماد دیگر حتی دشمنان نیز به خود اجازه نمی دهند که بین ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فاصله بیندازند.

در این راستا آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان با انتشار پیامی، تاکید کرد: بار دیگر حضور حماسی شما مردم شریف استان همگام با سایر مردم ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور، جلوه‌ای از عظمت این نظام مقدس را در برابر کشور‌های جهان و رسانه‌های اجیر شده آنان به منصه ظهور رساند.

همچنین حجت الاسلام احمدرضا احمدی بیان کرد: در ۲۲ بهمن روز تجلی اقتدار و روز شادمانی ملت عزیز ایران در جای جای امت اسلامی و استان گلستان بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  ادامه داد: مردم به واسطه اینکه از سال ۴۲ همراه امام (ره) بودند بنا به فرمان مرجعیت پا به میدان مبارزه با پهلوی گذاشتند و سال ها در میدان مبارزه با پهلوی بودند و سال ها در این مسیر خون دل خوردند تا انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

حجت السلام احمدی بیان کرد: در ۲۲ بهمن  مردم در جشن سال ۱۴۰۰ شرکت کردند که بنا به شرایط کرونا راهپیمایی خودرویی داشتیم و از زحمات مردم تقدیر و تشکر می کنیم.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن پیام قاطعی داشت که مسئولان نظام در جای جای ایران قدر این مردم را بدانند و در صف خدمت خالصانه نسبت به این مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند و مسئله معیشت مردم را برطرف کنند.

مصیب عباسی عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان نیز می گوید: ملت انقلابی و بصیر و آگاه ایران در سراسر کشور در ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ مانند سال های گذشته حضور تماشایی و معنابخش داشتند.

استاد دانشگاه ادامه داد: حضور همیشه در صحنه مردم ایران توانسته نقشه های خاص دشمن آمریکا، اسرائیل و منافقان را نقش برآب کند و هر گز دشمنان انقلاب نمی توانند پیوند بین امام و انقلاب، ملت و اسلام و ملت و رهبری را از بین ببرند.

عباسی یادآور شد:این عهده الهی است که در روح و روان ملت ایران وارد شده و جاری و ساری است و با حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ بار دیگر عهده خود را به جمهوری اسلامی به کل دنیا نشان دادند.

 

وی افزود: گلستانی های عزیز همانند سال های گذشته در این صحنه آرایی و حماسه آفرینی توانستند نقش اول را داشتند.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز از حضور پرشکوه مردم عزیز که ظرفیتی جدید برای نظام اسلامی در این شرایط حساس رقم زدند قدردانی کرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی برخاسته از توده های مردم و مستضعف و متعلق به آنهاست.

زنگانه افزود: حضور پرشور مردم به تیم مذاکره کننده کمک میکند تا با عزت و اقتدار، مذاکرات را پیش برده و از حقوق ملت دفاع کنند.

مردم با این حضور حماسی دلگرم به روزهای آینده انقلاب هستند تا بتوانند که پرچم آرمان های شهدا را به بلندترین نقطه آلام و آرزوهای انقلاب برسانند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.