1399-02-23 12:40
1265
0
68607
مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد؛

بهره مندی ۲۷ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد گلستان از بسته های معیشتی

بابایی گفت: تاکنون ۲۷ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد گلستان از بسته های معیشتی بهره مند شدند.

به گزارش گلستان ما، «عیسی بابایی» صبح امروز (سه شنبه 23 اردیبهشت) در رزمایش همدلی برای ایران همدل، با بیان اینکه در سیل 98 بیش از دو هزار و 500 واحد مسکونی مددجویان خسارت دید، اظهار کرد: دو هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد تا پایان سال 98 به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: چهار هزار و 500 خانوار مددجوی کمیته امداد از سیل متاثر شدند و با همکاری خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) توانستیم لوازم خانگی این خانواده ها را تامین کنیم.

بابایی بیان کرد: سه هزار سهمیه مسکن محرومان در سفر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان گلستان اختصاص یافت که یک هزار و 500 واحد از این تعداد، سهمیه کمیته امداد است.

وی تاکید کرد: در بحث معیشتی از 87 هزار خانوار تحت پوشش بیش از 50 درصد سالمندان، بیماران صعب العلاج و غیره هستند و توانستیم 35 هزار بسته بهداشتی را تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد گلستان  یادآور شد: در اسفندماه سه هزار و 500 خانوار را شناسایی کردیم که از سیل متاثر شدند و تحت پوشش کمیته امداد قرار دادیم.

بابایی با اشاره به رزمایش مواسات و همدلی، بیان کرد: تاکنون 27 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد از بسته های معیشتی بهره مند شدند و 20 هزار بسته معیشتی دیگر نیز برای خانواده مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 9  هزار فرزند یتیم در استان گلستان داریم که تحت حمایت 20 هزار نفر هستند، یادآور شد: در این ایام چهار هزار حامی ایتام جذب کردیم اما با توجه به شیوع ویروس کرونا حمایت های مالی از ایتام کاهش یافته است.

پایان پیام/

  • منبع خبر : شبستان

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.