1398-08-02 14:10
3953
2
66040
امروز تمرین اخلاق در سیاست بود ؛

به بهانه حضور سردار معروفی در تشییع اولین استاندار گلستان

امروز از فارس و ترکمن و سیستانی بگیر تا سیاستداران اصولگرا و اصلاح طلب در تشییع اولین استاندار گلستان بودند و جالب تر از همه حضور سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان برای همگان جالب توجه بود.

به گزارش گلستان ما ؛ سید ابراهیم درازگیسو درگذشت ، خبری که از غروب سه شنبه 30 مهرماه در فضای مجازی ترند شد و خیلی زود فضای عمومی استان گلستان را متاثر ساخت .

 

سید ابراهیم درازگیسو یکی از اصلاح طلبان ریشه دار و شناخته شده استان گلستان بود که در کسوتهای شهرداری ، فرمانداری ، سفارت و نهایتا استانداری زحمات زیادی کشید .

 

اما این سیاستمدار کارکشته هیچگاه از مدار انقلاب و چهارچوب های نظام خارج نشد و در بزنگاه های سخت نظام همچون ایام فتنه هیچگاه در کوران آن ندمید و بیشتر سعی می کرد با کدخدامنشی جوانترها را آرام سازد و جلوی تندروی ها را بگیرد و پای بیانیه های الکی و یک شبه را هیچگاه امضا نکرد.

 

آنچه شاید خیلی ها را در این وانفسا مانده به انتخابات نگران سازد رفتن این عنصر اخلاق مدار و تعدیل کننده  از راس شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان است که می توانست نقش مهمی در کنترل تندرو ها داشته و قطعا خلا او  می تواند آسیب زا باشد .

 

اما امروز پنجشنبه دوم آبان ماه 98 برای بدرقه او به دیار ابدی همه آمدند ، از فارس و ترکمن و سیستانی بگیر تا سیاستداران اصولگرا و اصلاح طلب و جالبتر اینکه از نهادهای  نظامی نیز افرادی حضور داشتند که بیشتر از همه حضور سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان برای همگان جالب توجه بود.

 

سردار معروفی که از زمان حضورش در استان تا بحال فراجناحی عمل کرده  و گفتمان مردم محوری را با محور قراردادن خدمات اجتماعی ترویج کرده ، بیش از همه امروز گفتمان اخلاق را در سیاست درس داد و به همه فهماند انسانیت و در مسیر انقلاب بودن مهمترین اصل در جمهوری اسلامی است .

 

 

این سردار کرمانی بعد از سالها به سیاستمداران گلستانی آموخت تا چگونه با هم بودن و وحدت را تمرین کنند و ثمره شیرین این وحدت را با توسعه استان و حل مشکلات مردم بچشند .

 

سردار معروفی کاری کرد که خیلی از فرماندهان پیش از این نکردند و بعدی ها هم شاید انجام ندهند ، اما امروز همه به احترام این سردار سپاه ایستادند و  برایش کف زدند و این حرکت او را ستودند .

 

دکتر نورمحمد تربتی نژاد نماینده لیست امید و اصلاح طلب گرگان در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ما گفت : این حرکت سردار معروفی واقعا نشان داد او مردمی است و باید به این حرکت نمره بیست داد و از او تشکر کرد .

 

درازگیسو رفت ، همانطور که دیگران رفتند و همانطور که ما هم باید برویم اما بیاییم قبل از رفتن انسانیت را به دیگران بیاموزیم که شاید اجل فرصتها را خیلی زود از ما بگیرد و به این جمله معروف برسیم که ناگهان چقدر زود دیر می شود .

 

انتهای پیام /

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.