1400-09-30 17:36
623
0
77668
جانشین سپاه نینوا گلستان:

بسیج گره گشای مشکلات کشور است/ آغوش باز بسیج به روی نخبگان و مخترعان

جانشین سپاه نینوا گلستان از شجره طیبه بسیج و این ظرفیت عظیم مردمی به عنوان گره گشای مشکلات کشور یاد کرد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فن آوری بسیج اظهار کرد: بسیج یک دریای بی کران و  موهبت الهی است که توسظ خداوند متعال به ملت ایران هدیه داده شده است.

وی با بیان اینکه در تعابیر امامین انقلاب اسلامی از بسیج  بعنوان معجزه یاد شده است، افزود: با کارکردن در بسیج این معجزه الهی را لمس می کنیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است و ما به این جمله ایمان داریم.

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: سپاه در حوادث مختلفی مانند سیل،زلزله،آتش سوزی و همچنین بیماری کرونا در کنار مردم بوده است چراکه دین، ولایت و رهبری و مردم سه ضلع انقلاب هستند و وظیفه سپاه محافظت از این سه ضلع است.

حسینی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی طرح بسیار موفق در حوزه مهار و کنترل کرونا بوده است، ابراز کرد: با انجام کارهایی مانند بیماریابی فعال، رصد، قرنطینه، فرهنگ سازی و  اطلاع رسانی در فضای مجازی توانست به کنترل این بیماری کمک کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از طریق رسانه ها همواره به دنبال القای ناامیدی بین نخبگان و مبتکران کشور ایران است، افزود: اما این را بدانند که نخبگان در هر سطحی فرزند ایران هستند و آغوش بسیج به روی همه نخبگان ، مخترعان و مبتکران باز است و همه ی تلاش خود را برای حمایت از این عزیزان به کار می گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.