1399-01-20 12:30
1411
0
68094
به دستور فرماندار گرگان:

برگزاری تجمعات و ایستگاه‌های صلواتی نیمه شعبان در شهر گرگان ممنوع شد

فرماندار گرگان گفت: برگزاری هرگونه تجمع در مساجد، منازل و مکان‌های سطح شهر به مناسبت مولودخوانی نیمه شعبان ممنوع است.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد حمیدی قرماندار گرگان صبح امروز چهارشنبه 20 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورالعمل‌های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: برگزاری هر برنامه در ایام ولادت حضرت مهدی (عج) نباید نقض کننده مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

وی گفت: برای اینکه زنجیره شیوع این بیماری در استان و به تبع آن در گرگان قطع شود، اقدامات پیشگیرانه‌ای از جمله محدودیت فعالیت اصناف، محدودیت تردد مسافران، کنترل و تشدید نظارت‌های بهداشتی به ویژه در واحدهای صنفی از جمله خبازی‌ها و غیره انجام شده است.

فرماندار گرگان با توجه به سنت هرساله مردم برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان بیان داشت: شرایط امسال به علت شیوع بیماری کرونا متفاوت است و طبق مصوبه ستاد مقابله با این بیماری هرگونه تجمع در مقابل فروشگاه‌ها و برپایی ایستگاه‌های صلواتی خودجوش مردمی در سطح شهر و غیره ممنوع است.

وی از برخی دستگاه‌های فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و شهرداری گرگان خواست برنامه‌هایی که برای جشن‌ نیمه شعبان دارند را به گونه‌ای مدیریت و اجرا کنند که سبب ازدحام مردم نشود.

حمیدی گفت: مردم برای برگزاری جشن‌ شب ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) از طریق مجازی اقدام کنند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.