1399-08-06 11:53
601
0
71227
سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

برگزاری 53برنامه شاخص در هفته وحدت/ یک روز به نام سردار شهیدسلیمانی، یک روز به نام شهیده نازقلیچی

حجت الاسلام دیلم گفت: 53 برنامه در هفته وحدت در نظر گرفته شده است و در هفته وحدت در تمامی شب ها صدا و سیما برنامه هایی را با محوریت وحدت برگزار می کند ضمن اینکه برای نخستین بار برنامه های بسیاری را در رادیو وحدت مانند روزهای اربعین خواهیم داشت.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام نورعلی دیلم صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: همزمانی 17 ربیع الاول با 13 آبان فرصت بسیار خوبی است که به موضوع هفته وحدت و استکبارستیزی بپردازیم چرا که هر دو موضوع خاری بر چشم دشمنان است.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: نخستین هفته وحدت است که شهید سپهبد قاسم سلیمانی را در کنار خود نداریم، این شهید برای وحدت در عراق و سوریه تلاش کرد و به شهادت رسید و در طول این هفته به صورت کشوری برای هر روز یک عنوان مد نظر قرار داده شده و به نام یک شهید نامگذاری کردند که روز نخست هفته وحدت را به عنوان شهید سپهبد قاسم سلیمانی نام نهادند.

وی افزود: روز دیگری را به نام شهیده نازقلیچی که از بانوان شاخص اهل سنت در عرصه های مختلف نام گذاری کرده ایم.

حجت الاسلام دیلم بابیان اینکه نشریه فرانسوی چندین بار به قرآن کریم اهانت کرده است، ابراز کرد: هشتگ «من عاشق محمد رسول الله» هستم و تحریم خرید کالاهای فرانسوی از موضوعاتی است که در هفته وحدت به آن تاکید شده است و مسلمانان می توانند از آن ها در راستای مصادیق وحدت استفاده کنند.

وی متذکرشد: 53 برنامه در هفته وحدت در نظر گرفته شده است و در هفته وحدت در تمامی شب ها صدا و سیما برنامه هایی را با محوریت وحدت برگزار می کند ضمن اینکه برای نخستین بار برنامه های بسیاری را در رادیو وحدت مانند روزهای اربعین خواهیم داشت.

حجت الاسلام دیلم بیان کرد: یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری همایش و برنامه ها برای دانش آموزان، بانوان، مدارس علمیه در هفته وحدت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: حجت الاسلام «علی اکبر ابوترابی»، «سید مهدی حسینی، رئیس دانشگاه مذاهب کشور و حجت الاسلام لطفیان، دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور  و  حجت الاسلام علم الهدی مسئول دفتر تقریب دانشگاه آزاد اسلامی در این هفته مهمان استان گلستان خواهند بود.

حجت الاسلام دیلم ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های خفته وحدت، یادآورشد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در برنامه ها و همایش از میزان مدعوین کاسته شده است و از ابزار رسانه در این ایام به کارگیری کردیم.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: نشست های نخبگانی در گرگان و گنبدکاووس، مسابقه مقاله نویسی، اعزام مبلغین شیعه و سنی،  نواختن زنگ وحدت، افتتاح اتاق اقشار در مرکز بزرگ شمال کشور از دیگر برنامه هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.