1401-09-13 11:58
425
0
82510
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

برخی رانندگان در منطقه چالچالیان گرفتار برف شدند/ تمامی مسیرهای مواصلاتی گلستان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: هم استانی ها از سلامت خودرو مطمئن باشند و برخی خودرها با وجود این هشدارها در منطقه چالچالیان محور توسکستان به شاهرود در جاده باز ماندند و امداد در حال انجام است.

گلستان ما-هادی علمدار؛ عادل مصدقی در گفتگو با ما به شرایط جوی و آخرین وضعیت راه های استان گلستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از محل کردکوی به دارزنو، گرگان به شاهرود و چهارباغ به شاهرود، آزادشهر به شاهرود، دوزین و گالیکش، افرا تحته و دهنه محمد آباد و منطقه گلی داغ و جنگل گلستان بارندگی را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: در حال حاضر تمامی مسیرهای مواصلاتی گلستان باز است و 150 نفر از همکاران ما در قالب 10 گروه راهداری با 100 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال فعالیت هستند.

مصدقی بابیان اینکه جاده های گلستان به شدت لغزنده و در مناطق کوهستانی شرایط برفی را شاهد هستیم، افزود: توصیه ما به شهروندان این است که در محورهای کوهستانی مثل چالچایان از زنجیره چرخ استفاده کنند.

وی افزود: هم استانی ها از سلامت خودرو مطمئن باشند و برخی خودرها با وجود این هشدارها در منطقه چالچالیان  محور توسکستان به شاهرود در جاده باز ماندند و امداد در حال انجام است و عملیات نمک پاشی و برف روبی نیز همکاران ما انجام می دهند.

این مقام مسئول بیان کرد: هم استانی ها قبل از سفر از طریق تلفن 141 اطلاعات لازم را در خصوص وضعیت راه ها دریافت کنند تا سفر ایمنی را داشته باشند.

مصدقی ابراز داشت: 10 تا 15 سانتی متر در جاده های کوهستانی استان گلستان شاهد بارش برف هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.