1401-07-28 05:39
535
0
81920
در اجلاسیه عمومی مجمع بسیج شهرستان آق قلا مطرح شد:

بررسی بیش از ۷۰ موضوع در مجمع بسیج آق قلا/ با کمک بسیج مشکلات مرتفع می شود

رئیس مجمع بسیج شهرستان اق قلا گفت: در طول سال گذشته بیش از هفتاد موضوع را مورد بررسی قرار داده است و هر کارگروه دو موضوع متفاوت را از مشکلات شهرستان را به عنوان طرح اصلی بررسی و سپس هفت موضوع در مجمع سالیانه تجزیه و تحلیل و کارشناسی کرد.

به گزارش گلستان ما؛ مجمع عمومی بسیج شهرستان آق قلا با حضور دکتر شهابی نائب رئیس مجمع بسیج استان، سرهنگ مصطفی لو فرمانده سپاه شهرستان ،دکتر هاشمی فرماندار ، مدیران دستگاه های اجرایی ، نخبگان ، اعضای کارگروه ها و هئیت های اندیشه ورز در سالن اجتماعات شهید سلیمانی فرمانداری شهرستان آق قلا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه شهرستان آق قلا به تشریح اهداف مجمع عالی بسیج پرداخت و افزود : مجمع عالی بسیج شهرستان با کار گروههای هفت گانه موضوعات مهم حوزه های اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی شهرستان را پیگیری و رصد میکند و هر کارگروه با توجه به وظایف تعریف شده خود توسط افراد نخبه و صاحب نظر مدیریت میشود.

در ادامه هریک از روئسا و رئیس گروه های هفتگانه مجمع بسیج شهرستان نکته نظرات خود را بیان کردند.

جرجانی رئیس مجمع بسیج شهرستان نیز افزود : باید برای شنیدن مشکلات فرهنگی، معیشتی، اجتماعی و... مردم پای به میدان عمل گذاشته و در کنار مسئولین راهگشای مطالبات مردمی باشیم.

وی افزود: مجمع بسیج شهرستان در طول سال گذشته بیش از هفتاد موضوع را مورد بررسی قرار داده است و هر کارگروه دو موضوع متفاوت را از مشکلات شهرستان را به عنوان طرح اصلی بررسی و سپس هفت موضوع در مجمع سالیانه تجزیه و تحلیل و کارشناسی نموده که سه کارگروه با موضوع یک : دلایل افزایش طلاق از کارگروه فرهنگی و اجتماعی دو :  موضوع کسب و کار مجازی و پخش آنلاین مراسمات شهرستان و سوم : کارگروه علم و فناوری با موضوع توانمند سازی مدیران شهرستانی ارائه نموده که در نتیجه موضوع طلاق از کارگروه فرهنگی به عنوان طرح منتخب در مجمع سالیانه استان مطرح خواهد شد

هاشمی فرماندار شهرستان نیز در این مجمع گفت: تجربه ثابت کرده است که با استفاده از حضور و ظرفیت بسیج می توان بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کرد.

در این مجمع دکتر هاشمی فرماندار و دیگر مسئولین از طرح ها و ایده های کارگروه های مجمع شهرستان تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.