1399-11-05 16:46
493
0
72823

بررسی 459 مورد از تاسیسات گازرسانی گلستان

رئیس بازرسی فنی گاز گلستان گفت: تعداد 459 مورد از تاسیسات گازرسانی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، ابوالفضل نرسی در گفتگو با خبرنگاران ، گفت :در ادامه فرآیند بازرسی از خطوط تغذیه، انشعابات و تاسیسات در دست بهره برداری گازرسانی، واحد بازرسی فنی توانست در 9 ماهه سال 99 تعداد 459 مورد از تاسیسات گازرسانی را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: این موارد شامل 96 ایستگاه حفاظت کاتدیک CPS، تعداد 35 ایستگاه تقلیل فشار CGS ، تعداد 86 مورد ایستگاه تقلیل فشار TBS، تعداد 160 مورد ایستگاه های اندازه گیری واحدهای صنایع، تعداد 37 مورد هیتر و همچنین 45 مورد خر پا و لوله های عبوری از روی رودخانه های استان می باشد.  

نرسی تصریح کرد: با توجه به رسالت بسیار حساس واحد بازرسی فنی خوشبختانه با همكاری کارکنان این واحد و ادارات گاز رسانی سطح استان، کلیه اهداف مورد نظر برابر برنامه زمانبندی تدوین شده محقق گردید و توانستیم همه موارد را مورد بررسی و كنترل قرار دهیم.

وی در ادامه گفت: در همین راستا تمامی نواقصی که به این واحد گزارش شده است نیز در اسرع وقت توسط همکاران امور بهره برداری مرتفع گردید. 

رئیس بازرسی فنی گاز گلستان در ادامه ضمن تقدیر از کلیه همکاران واحد اظهار داشت: با همدلی و تلاش مضاعف کارکنان واحد و همکاری خوب سایر واحدها و ادارات گازرسانی استان کلیه برنامه های هدفگذاری شده تا پایان سال محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.