1400-10-02 10:21
710
0
77697
روایت بانوان گلستان از سیدالشهدای جبهه مقاومت؛

بانوان بهترین ناشر و پیامرسان مکتب سلیمانی هستند/ نور خدا با ترور مجازی خاموش نمی‌شود

سربازان حقیقی و مجازی دشمن همه از برق چشمان سردار دلها ترس و واهمه دارند، اما نوری که خدا روشن کرده هیچگاه با ترور مجازی و بلاک خاموش نمی‌شود و در این میان بانوان بهترین ناشر و پیامرسان مکتب سلیمانی هستند.

به گزارش گلستان ما، سردار دلها امروز زنده‌تر از دیروز شده است او فاتح همه دلها و قهرمان همه ملت‌هاست، رفیق خوب ما کسی بود که حضرت آقا در توصیف ایشان فرمودند که این شهید عزیز؛ شجاعت همراه با تدبیر داشت، دشمن هنوز درک نکرده وقتی یک سلیمانی رفت همه سلیمانی شدیم سردار دلها مدافع ایران بودن را آنقدر خوب تدریس کرد که هیچ دشمنی قدرت عرض اندام نخواهد داشت.

بانوان در همه عرصه ها خوش درخشیدند و حالا در ترویج و تبیین مکتب سلیمانی نقش و رسالت سنگین تری دارند، با مرور و بازخوانی وصیتنامه سردارسلیمانی می‌توان فهمید بعد از 40 سال حضور مستقیم میدانی در عرصه های مختلف کشور هیچ چیز در اندیشه و سیره این شهید عزیز به اهمیت و برجستگی ولایت فقیه نبوده است، حتی در وصیتنامه این بزرگمرد خواندیم که تاکید داشتند خامنه ای عزیز را عزیز جان بدانید.

*مکتب سلیمانی رسالت بزرگی را پیش روی ما قرار داده است

استاد دانشگاه و پژوهشگر قرآنی پیرامون نقش بانوان در تبیین مکتب سلیمانی گفت: کاری که حاج قاسم کرد دامنه آن به قدری بزرگ بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آن واژه مکتب را درنظر گرفتند کلیدواژه‌ای که پیش از این فقط برای اسلام به کار رفته است.

منصوره معصومی اصل افزود: اگر بخواهیم به جایگاه شهید سلیمانی بپردازیم فقط باید از کلام نائب امام زمان بهره ببریم حضرت آقا در ایام شهادت سردار دلها واژه‌ای بکار بردند که درباره شخصیتی، گروه یا جناحی از آن استفاده نکردند و حالا مکتب سلیمانی رسالت بزرگی را پیش روی ما قرار داده است که هر کدام باید نسبت به آن ادای تکلیف کنیم.

وی با اشاره به اینکه بانوان بهترین ناشر و پیامرسان مکتب سلیمانی هستند، بیان کرد: باید نسبت به مکتب شهید سلیمانی فهم عمیق و دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم در نشر آن به درستی حرکت کنیم.

این پژوهشگر قرآنی گفت: تنها کسانی می توانند به وجود مجاهدین فی سبیل الله پی ببرند که در مبنای دین تحقیق کنند، حقیقتا حضرت زهرا (س) نخستین انقلابی مدافع حرم اهل بیت (ع) است این بانوی بزرگ اسلام حتی در بستر بیماری دست از جهاد، شهادت طلبی و انقلابی گری برنداشتند.

معصومی اصل تاکید کرد: بانوان عفیف ایرانی اگر به خوبی جایگاه خودشان را در پیشگاه الهی به عنوان انسان کامل درک کنند بسیاری از تدبیرها به دست آنها رقم خواهد خورد.

وی گفت: در مکتب سلیمانی بهترین پیامرسان و ناشر این فرهنگ بانوان هستند و مبانی این پیامرسانی در حالی محقق خواهد شد که ابتدا جایگاه الهی خودمان را بشناسیم.

* نور خدا با ترور مجازی خاموش نمی‌شود

 مسئول نسرا سازمان فضای مجازی استان گلستان نیز در خصوص نقش بانوان در مکتب شهید سلیمانی گفت: سربازان حقیقی و مجازی دشمن همه از برق چشمان سردار دلها ترس و واهمه دارند، اما نوری که خدا روشن کرده هیچگاه با ترور مجازی و بلاک  خاموش نمی‌شود.

لیلا هاشمی با تاکید بر اینکه امروز باید بتوانیم قهرمان ملی خود را به دنیا معرفی کنیم، ابراز کرد: اگر این کار را به درستی انجام ندهیم در حقیقت به نسل های بعدی بدهکار خواهیم شد.

وی بیان کرد: لازم است هر کس به سهم خودش به تبیین درست شخصیت شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم و کار بزرگی که آنها انجام دادند بپردازند چراکه اگر به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما روایت درستی در این باره نداشته باشیم دشمن با روایت‌های نادرست و تحریف شده انچه را که میخواهد به دیگران القا می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.