1398-12-07 10:23
704
0
67641
معاون اداره کل راهداری خبر داد :

ایمن سازی پایانه ها،دفاتر و ناوگان حمل و نقل عمومی گلستان از کرونا

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ایمن سازی پایانه ها و دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافری عمومی با استفاده از اقلام ضدعفونی کننده از ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش گلستان ما ؛ ایوب میرشاهی صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از ایمن سازی پایانه ها و دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافری عمومی با استفاده از اقلام ضدعفونی کننده از ویروس کرونا خبرداد و گفت: به دلیل حساسیت های موجود در بین مردم و پیشگیری از شیوع این ویروس؛ اتوبوس ها، مینی بوس ها و سواری ها قبل از هرسرویس ضدعفونی و ایمن سازی می شوند.

میرشاهی افزود: اطلاع رسانی رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی در سالن های مسافربری از سوی مسافران، مدیران و متصدیان دفاتر و تشکل های صنفی حمل و نقل مسافربری عمومی از کارهای مهم درحال انجام است.

به گفته میرشاهی، طبق هماهنگی های بعمل آمده با مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان، بررسی های اولیه بهداشتی در بدو ورود به استان از مسافرانی که با ناوگان اتوبوسی سفر می‌کنند، انجام می شود.

وی از توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی توسط یکی از شرکت های حمل و نقل در شهرستان گنبدکاووس خبرداد و گفت: اصل بر خود مراقبتی است و مردم و مسافران باید بیشتر از خود مراقبت کنند.

در استان گلستان 11 هزار و 947 راننده با 9 هزار و 242 ناوگان و تحت پوشش 79 شرکت و 3 انجمن صنفی کارفرمایی کار جابه جایی کالاها را انجام می دهند.

39شرکت و شعبه اتوبوسرانی با219 دستگاه اتوبوس و 700 راننده هم در گلستان فعال است که به طور میانگین روزانه 50 مسیر را سرویس دهی می کنند.

13 شرکت و شعبه سواری رانی و 24 شرکت و شعبه مینی بوسرانی با 2 هزار و 543 راننده هم در استان گلستان فعالیت دارند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.