1402-03-14 16:24
578
0
85217
عالم اهل‌سنت گلستان:

«ایمان و امید» مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی است

عالم اهل‌سنت گلستان با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: «ایمان و امید» مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان ما، مولوی عبدالجلیل فرهمند امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های دینی؛ ناامیدی یکی از گناهان بزرگی است که فرد به آن مبتلا می‌شود از همین حیث مقام معظم رهبری امروز در سخنرانی خود به تقویت ایمان و امید در جامعه به ویژه جوانان تاکید کردند.

وی افزود: کشورهای غربی و اروپایی که به لحاظ سیستمی خود را در زمره ابرقدرت می‌دانستند بر این باور بودند که اگر ایران به آنها وابسته نباشد و از آنها دستور نگیرد روز به روز قویتر خواهد شد.

عالم اهل‌سنت گلستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یکی از کشورهای مهم و استراتژیک در دنیا محسوب می‌شود، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان تحولی نوپا به رهبری امام خمینی شکل گرفت و از همان زمان تمام تلاش دشمنان برای به چالش کشیدن این انقلاب تمرکز داشت.

فرهمند با بیان اینکه عنصر ایمان و امید مایه تحول و پیشرفت کشور است، گفت: همانطوری که امام خمینی (ره) امید را در جامعه زنده کرد و مهمترین سرفصل آن را در این جمله که «سربازان من در گهواره‎ها هستند» می‌توان حس کرد.

وی مطالعه و مرور تاریخ انقلاب اسلامی را بااهمیت خواند و افزود: انقلاب اسلامی برخواسته از جوشش مردمی و توکل به خدا به پیروزی رسید و این در حالی بود که دشمنان تمام قد در برابر آن ایستاده بودند.

عالم اهل‌سنت گلستان با اشاره به اینکه امیدآفرینی منحصر به انقلاب اسلامی نیست، گفت: در روایات اسلامی از بزرگان دین نیز آمده وقتی انسان در مرحله‌ای خودش را ببازد و ایمانش کمرنگ شود رو به سمت نابودی یا همان خودکشی پیش می‌رود.

فرهمند با تشریح وضعیت اقتصادی کشور و طمع دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه تصریح کرد: در وقایع اخیر دشمن سعی کرد از موضوع اقتصاد برنامه‌های خود را پیش ببرد و اینطور القاء کند اقتصاد ایران شکست خورده و رو به نابودی است در اغتشاشات هم سعی کردند جامعه را به ناامیدی سوق دهند اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشمندی تمام جامعه و جوانان را به آرامش دعوت کرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با عنصر ایمان و امید پا به میدان گذاشت و سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که هموراه همه جوانب را با بررسی و تحلیل درست می‌سنجند نقشه راه همگان به خوبی ترسیم می‌شود.

فرهمند با تاکید بر اینکه امید دادن با امید واهی دادن متفاوت است، گفت: انقلاب اسلامی بهترین جوانان را پرورش داده و بهترین فیلسوفان، ریاضی‌دانان و ... را که در جهان بلندآوازه هستند تربیت کرده است، که نشان می‌دهد دشمن هیچ‌وقت نمی‌خواهد پیشرفت‌های ایران را ببیند و امید در این کشور زنده شود، چراکه اساس دشمن دشمنی کردن است.

عالم اهل‌سنت گلستان با اشاره به سخنان ارزشمند و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: «ایمان و امید» مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.