1399-09-19 20:12
687
0
71985

انهدام باند قطع درختان سرخدار در علی آبادکتول

فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول گفت: ماموران پس از یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی در بازدید از آن، 600 کیلوگرم چوب سرخدار، 100 کیلو زغال و تعدادی دستگاه های برش چوب کشف کنند.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ "الیاس تازیکه" در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: بدنبال کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سود جو اقدام به قطع درختان جنگلی از نوع سرخدار و تبدیل آن به زغال و صنایع دستی در یک کارگاه، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی در بازدید از آن، 600 کیلوگرم چوب سرخدار، 100 کیلو زغال و تعدادی دستگاه های برش چوب کشف کنند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول ضمن اشاره به دستگیری 4 متهم در این عملیات، گفت : ماموران از مخفیگاه متهمان یک دستگاه پیکان وانت که در قسمت هایی از آن تعدادی چوبهای قطعه شده سرخدار جاساز شده بود نیز کشف کردند.

سرهنگ تازیکه با بیان اینکه متهمان از چوب های سرخدار اقدام به ساخت تنه قلیان می کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

تنها ذخیره گاه درخت سرخدار جهان در علی آبادکتول قرار دارد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.