1401-11-15 11:10
396
0
83378
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

انقلاب اسلامی یکی از بهترین الگوها برای سایر کشورها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: الگویی جدید از حکمرانی را امامین انقلاب ایجاد کردند و دشمنان می دانند که با وجود تحریم های سنگین این انقلاب توانسته خود را حفظ کند و لذا این الگو می تواند یکی از بهترین الگوها برای سایر کشورها باشد.

حجت الاسلام عباس گرزین در گفتگو با گلستان ما گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی هنر معمار کبیر انقلاب اسلامی است، امام (ره) یک هنرمند کامل تاریخ معاصر بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امام(ره) ابتکاراتی داشتند که این ابتکارات امام(ره) راهبرد جدیدی را در دنیا رقم زد و اگر نبوغ امام(ره) نبود شاید سرنوشت انقلاب اسلامی به سرنوشت سایر انقلاب های عصر معاصر دچار می شد.

گرزین بیان کرد: امام(ره) با هوش و درایت خود پیش بینی می کرد که در بروکراسی دولتی دچار مشکلات مبتلا شویم که دنیا به آن رو به رو است و اگر این مهم رقم خورد ممکن است آرمان هایی که برای آن مردم ایثارگری کردند محقق نشود.

وی افزود: یکی از مهمترین هنرهای امام(ره) به کارگیری از ظرفیت های مردمی بود و تشکل های زیادی از جمله تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، سپاه پاسداران و غیره توسط امام (ره) شکل گرفته باعث شد این ظرفیت های مردمی به کمک دولت بیاید.

این مقام مسئول متذکر شد: اگر این مجموعه مردمی که به ابتکار حضرت امام (ره) تشکیل شده با درایت رهبری انقلاب تقویت شد و برخی از اینگونه مثل گروه های جهادی و مراکزی مثل رویال شکل گرفته است، رهبر انقلاب به دنبال این بوده که این تشکل ها بارهایی بر زمین مانده دولت را به دوش بکشند و این مهم نیز رقم خورده است.

گرزین با اشاره به دور زدن تحریم ها گفت: این حجم گسترده از دشمنی در چند سال اخیر بی سابقه بوده و هیچ کشوری در قرن اخیر مثل جمهوری اسلامی ایران مورد این حجم از دشمنی قرار نگرفته و حقوق آن پایمال نشده است و اگر درایت مقام معظم رهبری نبود این شرایط را نداشتیم.

وی افزود: الگویی جدید از حکمرانی را امامین انقلاب ایجاد کردند و دشمنان می دانند که با وجود تحریم های سنگین این انقلاب توانسته خود را حفظ کند و لذا این الگو می تواند یکی از بهترین الگوها برای سایر کشورها باشد و لذا دنیا به این سمت حرکت کرده که رمز موفقیت این الگو چیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.