1398-11-28 08:35
799
0
67544
یادداشتی از محمدرضا بهرامی:

انتخاب درست و قابل دفاع برای مجلس داشته باشیم

فعال فرهنگی اجتماعی گلستانی نوشت : نباید به سمتی حرکت کرد که مردم مجبور به انتخاب بد، بین بد و بدتر شوند. تجربه نشان داده است جزیره ای عمل کردن جریانات سیاسی نتایج مطلوبی رو به ارمغان نیاورده است.

به گزارش گلستان ما ؛ با توجه به قرار داشتن در فضای رسمی انتخابات، فرصت را مغتنم شمرده و در راستای رسالتی که بر دوش داشته، قلم را به یاری طلبیدم و نکاتی را از باب یادآوری و تذکار در انتخاب اصلح که یک تکلیف الهی است از این منظر تقدیم می دارم؛ در انتخابات به کسانی رای بدهیم که  بتوانیم بعدها از انتخاب خود به خوبی دفاع کنیم.

البته نباید به سمتی حرکت کرد که مردم مجبور به انتخاب بد، بین بد و بدتر شوند. تجربه نشان داده است جزیره ای عمل کردن جریانات سیاسی نتایج مطلوبی رو به ارمغان نیاورده است.

کلید واژه هایی به مانند فرا جناحی و جوان گرایی اقدام کردند، از کلیدواژه هایی هست که  معمولا برای جذب آرا، این روزها شاید زیاد به گوشتان برسد و نیز شعارهایی از این دست، که از شعارهای عامه پسند عرصه انتخابات است که از آنها بعضا به عنوان شگرد های تبلیغاتی خود بهره می گیرند.

البته نامزدهای انتخاباتی می بایست هوشیار باشند که زمان شعار، گذشته و مردم همیشه در صحنه ما، از شعور و درک سیاسی بالا و خوبی برخوردارند و هرگز نخواهند گذاشت تجربیات بعضا تلخ گذشته از جمله ضعف در قانون گذاری و ریل گذاری معیوب تکرار شود.

مردم منتظر عمل گرایی و همگرایی اند نه اصولگرایی و اصلاح طلبی صرف. حرف آخرم را با فرازی از سخنان مقام معظم رهبری امام خامنه ای به عنوان فصل الخطاب بیان می کنم که ایشان فرمودند: باید فردی را برای مجلس انتخاب کرد که مومن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی، کارآمد و به معنای واقعی کلمه طرفدار عدالت باشد.

مردم باید افرادی با چنین ویژگی های را بشناسند و به آنها رای دهند اما اگر خودشان نمی توانند به شناخت برسند از راهنمائی و مشورت افراد بصیر و مورد اعتماد استفاده کنند.

بنابراین هر کس به ایران علاقه مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد باید به پای صندوق رای بیاید و در انتخابات شرکت کند.

نویسنده : محمدرضا بهرامی

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.