1398-08-23 16:19
1398
0
66289
در مراسم تجلیل از نخبگان تیپ 230 متحرک هجومی گرگان عنوان شد؛

امیر عسکری: کشورهای غربی از فراگیر شدن اسلام در جهان در هراسند/ آخوند میرابی: وحدت مسلمانان خواری در چشم دشمنان اسلام است

ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: کشورهای غربی از فراگیر شدن اسلام در جهان در هراسند که مبادا با درک صحیح مردم از دین مبین اسلام با تفکر ایستادگی متقابل باعث برهم زدن حکومت و نظریات آنها شوند و باعث هرج و مرج در سیاست آنان گردد.

به گزارش گلستان ما، امیر سرتیپ 2 محمد علی سعید عسکری ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی با تبریک هفته وحدت در مراسم تجلیل از نخبگان تیپ 230 متحرک هجومی گرگان اظهار کرد: : بازیگران جریان اسلام هراسی می دانند که حضرت ختم مرتبت ( ص ) و قرآن کانون محور اسلام و مسلمانان هستند، که عامدانه می کوشند از طریق سخنرانی، انتشار فیلم، مقاله و کتاب به دال مرکزی مسلمانان حمله کنند و احساسات مسلمانان را جریحه دار کنند .

وی با تاکید بر تاریک اندیشی دشمنان اسلام افزود: کشورهای غربی از فراگیر شدن اسلام در جهان در هراسند که مبادا با درک صحیح مردم از دین مبین اسلام با تفکر ایستادگی متقابل باعث برهم زدن حکومت و نظریات آنها شوند و باعث هرج و مرج در سیاست آنان گردد که ما امروز در کشورهای اروپایی و آمریکایی شاهد آن هستیم. 

ارشد نظامی آجا با مردود دانستن تفکرات دشمنان علیه مسلمانان اذعان داشت: سیاست مداران و مقام های مسئول و رهبران افراطی همیشه باورهای اسلام ستیزی را بسط می دهند و برای تصویب قوانین ضد اسلامی مواضعی هجومی علیه مسلمانان اتخاذ می کند .

سعید عسکری در پایان خاطرنشان کرد: آنچه باعث عزت اقتدار، سربلندی، پیشرفت و توسعه مسلمانان می شود برادری و وحدت است که الحمدالله در کشور عزیزمان بین تسنن و تشیع این وحدت فراگیر است و هرگز نقشه و توطئه دشمنان کارساز نبوده و کشورهای پیرامون هم خود شاهد این ترفند دشمن هستند که برای رسیدن به اهداف و منافع ملی خود چگونه مسلمانان را وادار به کشتن یکدیگر می کنند و هر روز شاهد در خون غلطیدن نزدیکترین افراد خود و مسلمانان می باشند .

وحدت مسلمانان خواری در چشم دشمنان اسلام است

حاج آخوند میرابی، امام جمعه اهل سنت استان گلستان در جمع فرمانده هان و کارکنان تیپ 230 به مناسبت هفته وحدت گفت:وحدت مسلمانان خواری در چشم دشمنان اسلام است.

آخوند میرابی با تبریک هفته وحدت تصریح کرد: هرگاه وحدت و اتحاد از بین مسلمانان رخت بر بست، سلطه دشمنان بر ما بیشتر میگردد و نفوذ آنان یعنی غارت اموال مسلمانان، نزاع و درگیری در منطقه روز به روز بیشتر می شود و با توجه بر ابزارهای رسانه ای که در اختیار دارند واقعیات را کتمان و مسایل کوچک را بزرگ میکنند برای تامین منافع خود.

امام جمعه اهل سنت اذعان داشت: امروز بیشتر از گذشته مسلمانان به وحدت، برابری و هم افزایی نیاز دارند که با تأسی از قرآن و سیره و روش پیامبر رحمت (ص)اجازه نفوذ و شیطنت را به دشمنان اسلام ندهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: الحمدالله برادری و یکدلی مسلمانان در کشور موجب عزت، اقتدار، سربلندی کشور گردیده که این رمز موفقیت چهل سالگی انقلاب بوده و قطعا در گام دوم نیز مستحکمتر و هدفمند و راهبردی تر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.