1401-03-08 10:14
305
0
80224
کارشناس مسائل سیاسی:

امام (ره) هرگز در برابر مستکبران کوتاه نیامد/ فریادهای انقلاب 57 در غزه شنیده می‌شود

کریمی اول گفت: ایستادگی در برابر ظالم بود معمار کبیر انقلاب در برابر مستکبران هرگز کوتاه نیامد و از مظلومان دفاع کرد و آن چیزی که امام(ره) فرمودند امروز ایران فردا فلسطین این آرمان هیچگاه از اندیشه امام(ره) خارج نشد.

حسین کریمی اول در گفتگو با گلستان ما گفت: امام(ره) نشان داد با دست خالی می توان در برابر زورگویان عالم به پیروزی رسید و این نقطه ارزشمندی است که امام(ره)  آن را به تمامی ملت های دنیا هدیه کرد.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که بسیاری از کارشناسان غربی از آن به عنوان زلزله قرن یاد کردند در حالی که دنیا به دو قطب امپریالیسم و کمونيسم تبدیل شده بود و معمار کبیر انقلاب در این شرایط نهضت خود را آغاز کرد و در سال 57 به پیروزی رسید.

کریمی اول افزود: در آن زمان شاه به عنوان ژاندارم منطقه و مهره آمریکا مورد حمایت آمریکا بود و آمریکا و صهیونیست بین الملل از آن حمایت می کردند و امام(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی سلطه بین الملل را از این منطقه برداشت.

وی افزود: معمارکبیر انقلاب مسیر بسیار ارزشمند و ماندگاری را برای ما به یادگار گذاشته و همه کسانی که دنبال احیای حق هستند باید امام(ره) را به عنوان الگو و سرمشق خود قرار دهند و اگر می خواهیم این راه را ادامه دهیم باید گوش به فرمان خلف صالح امام(ره) باشیم که ما را در مسیر پر خطر و پرحادثه و موانع بسیار بزرگ هدایت کرده و همان الگوهایی که امام(ره) از آن بهره جسته در نزد مقام معظم رهبری نیز وجود دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: اندیشه و راه امام(ره) مشخص است و اگر می خواهیم راه آن را ادامه دهیم باید ویژگی هایی که امام(ره) داشته را بررسی کنیم و همه مسئولان باید این ویژگی ها را در نظر بگیرند.

کریمی اول گفت: امام(ره) قیامش برای خدا و حرکتش برای خدا بود و لذا نصرت الهی نیز همراه آن بود و امروز هر مسئولی برای مردم می خواهد کار کند فقط و فقط باید خدا را در نظر بگیرد و چشم داشتی برای خود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره)  زندگی ساده داشت که همه دنیا را به حیرت وادار کرده بود چطور می تواند یک پیرمرد با دست خالی بر دلها حاکمیت داشته باشد.

این مقام مسئول افزود: دومین مسئله ای که در مکتب امام(ره) ارزشمند است ایستادگی در برابر ظالم بود معمار کبیر انقلاب در برابر مستکبران هرگز کوتاه نیامد و از مظلومان دفاع کرد و آن چیزی که امام(ره) فرمودند امروز ایران فردا فلسطین این آرمان هیچگاه از اندیشه امام(ره) خارج نشد و پس از انقلاب اسلامی دیدیم در جبهه مقاومت در فلسطین و یمن و سوریه و لبنان آن الگویی که امام(ره) ارائه کرده خود را نشان داده است.

کریمی اول تاکید کرد: بارها آمریکایی ها گفتند فریادهایی که در غزه شنیده می شود همان فریادی است که در سال 57 در ایران شنیده می شد، در مکتب امام(ره) مردم ولی نعمت هستند و بارها امام(ره) عنوان کردند که ما هر چه داریم از مردم است و باید قدر مردم را بدانیم و امام(ره) طرفدار مستضعفین بود و این بود که می فرمود من یک تار موی کوخ نشینان را با همه دنیای کاخ نشینان عوض نمی کنم و امروز اگر می خواهیم این مسیر ادامه داشته باشد همه کسانی که مسئولیتی برعهده دارند هدفشان باید خدمت به کوخ نشینان باشد و این تفکر و اندیشه می تواند ما را به تحقق آرمان های انقلاب اسلامی کمک کند.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی وارد چهل و سومین سال خود شده و انقلاب اسلامی از گردنه های سخت عبور کرده و به قله های پیروزی نزدیک می شویم و امروز درخت تنومندی شده و در آستانه بین المللی شدن هستیم و هرجایی هر حرکتی انجام شود نقش ایران تاثیرگذار است و باید به سمت تمدن اسلامی و بستر ساز حکومت جهانی مهدی موعود (عج) حرکت کند

این مقام مسئول افزود: این انقلاب به پختگی خود رسیده و مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را کلید زدند با محوریت امام(ره) راه معمار کبیر انقلاب را ادامه دهیم و امروز دنیا تشنه حق است و در قالب تمدن اسلامی اگر خوب راه امام(ره) را طراحی کنیم قطعا ملت های دنیا از آن بهره خواهند برد چرا که انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی موعود است و امام(ره) قیامش را بر این مسیر طراحی کرده و این انقلاب بستر ساز این انقلاب است.

کریمی اول افزود: امیدواریم انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و جبهه مقاومت و خون پاک سردار دلها به این آرمان نزدیکتر شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.