1401-02-20 13:09
341
0
79937
معاون اقتصادی استاندار گلستان:

اقدامات دولت نجات بخش اقتصاد کشور است

دهنوی به آزادسازی ارزترجیجی اشاره کرد و گفت: جناح های سیاسی می دانند که این کار نجات بخش اقتصاد کشور است و مردم عزیز مثل همه صحنه هایی که همیاری کردند در این تحول نیز نقش مردم پررنگ است.

سید محمد دهنوی در گفتگو با گلستان ما گفت: یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم عدالت محوری بود و نقطه مقابل آن فسادستیزی است و یکی از چالش های رو به روی کشور بحث نظام پرداخت یارانه ها است.

معاون اقتصادی استاندار گلستان  ادامه داد: بخش بزرگی از یارانه ها به بخش تامین و تولید قرار می گرفت و  دولت به دنبال حذف یارانه کالاهای اساسی نیست و از ابتدای دولت و یکی از لازمه های حکمرانی این است که محل پرداخت یارانه به مردم و مصرف کننده نزدیک تر شود.

دهنوی متذکر شد: اصل ماجرا این است که یارانه به مردم نمی رسد و تلاش دولت این است که این یارانه بیشتر به دست مردم برسد و لذا می خواهد جای پرداخت یارانه به عنوان حلقه نخست یارانه به مصرف کننده بپردازد.

وی افزود: بخش دولتی و بخش خصوصی این اعتراف را دارند که برای هر اقدام و تصمیم بزرگی حاکمان شجاعت داشته باشند، دولت ها می ترسند که سرمایه اجتماعی خود را از دست بدهند و لذا محتاطانه تصمیم گرفتند، جناح های سیاسی می دانند که این کار نجات بخش اقتصاد کشور است و مردم عزیز مثل همه صحنه هایی که همیاری کردند در این تحول نیز نقش مردم پررنگ است.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم هر اطلاعاتی را در خصوص بسته های حمایتی و ارز ترجیجی از منابع رسمی بپذیرند و هر خبری را در شبکه های اجتماعی منتشر نکردند و متولیان امر مشخص است.

دهنوی بیان کرد: بنا بر این است که عرضه نان و قیمت نان تغییر پیدا کند و مدل های مختلف تدارک دیده شده و روش های متعددی به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و در چند روز آینده این بسته آماده می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.