1401-05-27 08:54
460
0
81238
فرماندار آق قلا خبر داد

افتتاح ۶۰ واحد مسکونی در روستای وحدت اسلامی آق قلا / مرکز تشخیص بیماری‌های اسب تجهیز می‌شود

فرماندار آق قلا گفت:به منظور محرومیت‌زدایی و تاکید استاندار در هفته دولت پروژه ۶۰ واحدی روستای وحدت اسلامی را افتتاح می‌کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ هاشمی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: دولت بدون شکیبایی مردم نمی‌تواند کاری انجام دهد و دولت سیزدهم دولت محرومین و مردمی است و تلاشدمی‌کند که به مردم خدمت کند.

فرماندار آق قلا ادامه داد: به منظور محرومیت‌زدایی و تاکید استاندار در هفته دولت پروژه ۶۰ واحدی روستای وحدت اسلامی را افتتاح می‌کنیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: تعداد پروژه عمرانی برای شهرستان در سفر رئیس جمهور به گلستان ۵۰ پروژه با اعتبار ۸۴۸ میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان و تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات بانکی ۹۶۵ میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان  در نظر گرفته شد‌

وی افزود: یک هزار و ۸۱۴ میلیارد تومان اعتبار  از رهاورد سفر رئیس جمهور به آق قلا اختصاص یافته است و از این اعتبارات برای راه سازی جاده آق قلا به بندرترکمن و گنبد کاووس و مرکز تشخیص اسب اختصاص یافته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پروژه جاده آق‌قلا به گنبدکاووس، آق قلا به مرز و آق قلا به بندرترکمن در دست اقدام است و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

هاشمی تاکید کرد: در قالب طرح مسکن ملی و مسکن محرومین ۶۷۰ واحد مسکونی در انبارالوم و ۸۱۵ واحد مسکونی برای وشمگیر و بخش مرکزی در دست اجرا است.

وی افزود: تسریع در ساخت بازارچه صنایع دستی و اقدام برای معرفی شهر آق قلا به عنوان شهر زیورآلات، فعال سازی واحدهای راکد، طرح علاج بخشی برای سد وشمگیر و اقداماتی برای طرح آقدکش در دستور کار است و ۲۰ میلیارد تومان برای سد وشمگیر داشتیم.

این مقام مسئول متذکر شد: مرکز جامع تشخیص بیماری‌های اسب را در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و هشت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

فرماندار آق قلا گفت:۱۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با بیش از ۵۲۰ میلیارد تومان در شهرستان آق قلا داشتیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.