1399-11-12 10:47
722
0
72931
فرماندار علی آباد کتول خبر داد؛

افتتاح 185 پروژه در علی آباد کتول/ 40 پروژه گلنگ زنی می شود

فرماندار علی آباد کتول از افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۵ پروژه عمرانی و طرح تولیدی اشتغالزا با اعتبار 2 هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال در این شهرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محسن سوخته سرایی در نشست با خبرنگاران علی آباد کتول به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اعلام این خبر اظهار کرد: از تعداد 225 پروژه شهرستان، ۱۵۶ پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال و ۶۹ پروژه تولیدی اشتغالزا با اعتبار یک هزار و ۱۵۱۲ میلیارد ریال است.

وی از افزایش تعداد پروژه های عمرانی امسال نسبت به سال های قبل خبر داد و گفت: ۱۸۵ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۴۰ پروژه نیز در این ایام کلنگ زنی می شود.

سوخته سرایی همچنین اظهار کرد: با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها، 24 هزار خانوار بهره مند و برای 199 نفر نیز اشتغال ایجاد می شود.

فرماندار علی آباد کتول از طرح های آبخیزداری و کنترل سیلاب در دهنه محمدآباد کتول، افتتاح سالن ورزشی روستایی، افتتاح زمین چمن مصنوعی روباز، احداث دوربرگردان ایمن، بهره برداری از مسکن محرومان و مسکن روستایی، جمع آوری آب های سطحی، احداث سازه های سنگی و ملاتی و ساماندهی رودخانه، افتتاح گلخانه بزرگ سبزی و صیفی جات و افتتاح کارخانه تولیدی و واحد صنعتی را از پروژه های این شهرستان برشمرد و گفت: در این ایام کلنگ زنی پروژه احداث بزرگترین کارخانه فولاد استان گلستان که با پیگیری های مجدانه آقای نوروزی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به نتیجه رسید، انجام می شود.

وی تصریح کرد: این پروژه با 105 میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای 72 نفر یکی از بزرگترین پروژه های استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول است که عملیات اجرایی آن در فاز توسعه شهرک صنعتی این شهرستان، همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می شود.

سوخته سرایی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: به دلیل شرایط خاص امسال، راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان برگزار نمی شود و در آن روز برنامه رژه خودرویی به همراه پخش سرودهای انقلابی راه خواهیم داشت.

رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی علی آباد کتول در این نشست با قدردانی از اصحاب رسانه در اطلاع رسانی دقیق و به موقع اخبار این شهرستان گفت: خبرنگاران و رسانه ها با اطلاع رسانی درباره دستاوردهای انقلاب توسط دستگاه های دولتی به مردم می توانند روحیه امید و شادابی را در مردم ایجاد کنند که همه ی مسئولین باید از این ظرفیت برای بیان عملکرد خود و امید آفرینی در جامعه بهره ببرند.

خبرنگار: نرگس تجری

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.