1401-10-17 07:08
447
0
82857
پیگیری مردم آزادشهر جواب داد؛

اغاز مطالعات جابجایی سایت پسماند آزادشهر/ اختصاص ۶۸۵ میلیارد ریال اعتبار به آزادشهر

استاندار گلستان از آغاز مطالعات جابجایی سایت پسماند آزادشهر و عملی شدن این مطالبه مردم، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، جانمایی اشتباه و نزدیکی سکوی پسمانده آزادشهر به شهر و به تبع آن، بوی نامطبوع حاصل از انباشته شدن زباله در این مکان، باعث نارضایتی مردم شده بود.

در این راستا، چندین بار مردم این شهرستان نارضایتی خود از جانمایی اشتباه این سکو به مسئولین اعلام کرده بودند و این موضوع باعث پرداختن امام جمعه این شهرستان به مهم شد و وی نیز در کنار مردم مراتب اعتراض خود را در سطح شهرستانی و استانی بیان کرد.

در همین راستا؛ پس از نزدیک به یک سال از این پیگیری ها در این دولت، علی محمد زنگانه در جمع نماز گزاران شهر آزادشهربا اشاره به عملکرد دولت و سفر پارسال رئیس جمهور به استان، گفت: در این سفر اعتبارات و تسهیلات خوبی به استان تخصیص یافت که ۶۸۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۶۲۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و اشتغال سهم آزادشهر بود.
استاندار گلستان همچنین از جابجایی سایت پسماند زباله آزادشهر هم خبر داد و افزود: جانمایی این سایت اشتباه بود که برای حل آن در حال انتخاب مکان جدید با انجام مطالعات علمی هستیم.

وی افزود: همه تلاش دولت و مدیران گلستان ارتقای میانگین درآمد سرانه این استان در افق ۱۴۰۴ به متوسط کشوری است که با راه اندازی  پتروشیمی این استان با ۴۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری اقدام خوبی انجام خواهد شد.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست زمین های مازاد خود را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.