1401-06-29 00:05
1149
0
81598
با جمع آوری طومار؛

اعتراض کسبه خیابان 15متری مهرآئین گرگان به مشکل ترافیک+ فیلم

کسبه خیابان 15 مهتری مهر آئین گرگان به مشکلات ترافیکی این منطقه اعتراض و خواستار اصلاح آن شدند.

به گزارش گلستان ما؛ جمع زیادی از کسبه خیابان 15متری مهرآئین واقع در حاشیه فلکه شهرداری گرگان (پشت بازار امام) با ارسال نامه و تهیه طوماری از امضاها، خطاب به ریاست پلیس راهور استان گلستان، نسبت به مشکل ترافیک این خیابان اعتراض کردند.

باتوجه به اینکه طول خیابان فوق حدود 100متر است و در مرکز شهر واقع شده، اهالی آنجا سالهاست که با مشکل ترافیک مواجه هستند.

این خیابان از حدود 20 سال قبل تبدیل به پارکینک اختصاصی اتوبوس‌های شهرداری شده، و این وضعیت موجب نادیده گرفتن حقوق اجتماعی خانواده‌های ساکن در این محل و کسبه شاغل در آن شده و زحمت و دردسر زیادی برای مردم محل ایجاد کرده است.

چون وجود 7 اتوبوس بزرگ با دودکِش‌های گازوئیلی در یک خیابان 100متری، هر روز حتی نفس کشیدن را هم برای مردم محل سخت می‌کند تا چه رسد به پارک ماشین. از سوی دیگر اخیراً وسط این خیابان کوچک ورق های جدا کننده هم نصب کرده اند که ترافیک بدتر شده است.

اگر خدای نکرده یکی از خانوداده های ساکن محل بیمار شود و یا جایی دچار آتش سوزی شود، آمدن آمبولانس و ماشین اطفای حریق تقریباً ناممکن است، ن

قل و انتقال اموال خانواده ها و بار و اجناس مغازها نیز خیلی مشکل شده است و لذا مردم و کسبه محل از پلیس و شهرداری و شورای اسلامی شهر و سایر اعضای شورای ترافیک گرگان انتظار دازند که اولاً ایستگاه اتوبوس از این محل منتقل شود، ثانیاً علائم جداکننده از وسط خیابان برچیده شوند.  

در ادامه متن نامه و طومار کسبه را مشاهده می کنید:

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.