1400-05-13 09:29
454
0
75615
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از سرگردانی بیماران کرونایی در مراکز درمانی تا دستگیری عامل چاقوکشی در گرگان ‌

از سرگردانی بیماران کرونایی در مراکز درمانی تا دستگیری عامل چاقوکشی در گرگان از جمله اخبار مهم سه شنبه دوازدهم مردادماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

***رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی در استان آزاد شدند و امروز ۸ نفر با همکاری اوقاف و امور خیریه استان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

***معاون آموزش عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای سال تحصیلی پیش‌رو ۷۰ دانشکده مهارت و کارآفرین و ۴۰ مدرسه عالی مهارت در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

***با افزایش شدید تعداد موارد ابتلا به کرونا در استان گلستان برخی داروها و تجهیزات در استان کمیاب شده و علاوه بر محدودیت‌هایی که در ارائه خدمات در بیمارستان‌ها به وجود آمده، کمبود سرم در داروخانه‌ها دردسرهای کرونا را بیشتر کرده است.

*** آسیابی از رسیدگی ویژه و فوری به پرونده ضارب عصر روز گذشته یکی از خیابان های گرگان خبر داد.

*** با ایجاد چارچوب‌های قانونی قرار است روزهای بی‌ضابطه فضای مجازی به ایستگاه پایانی خود برسد، کارشناسان معتقدند صفر تا صد طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» حمایت از مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی است.

*** جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عامل قتل و مجر‌وح کردن ۱۰ نفر در گرگان خبر داد.

*** ​حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: به همت خیران، واقفان، امامزادگان و ستاد دیه هشت نفر از زندانیان جرائم غیرعمد مالی آزاد شدند.

*** حق شناس گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا گلستان، هر ماشین عروسی که به صورت کارناوال در خیابان حضور می یابد پلیس آن را متوقف و به پارکینگ هدایت می کند.

*** مدیرکل هواشناسی گلستان از وقوع بارش های رگباری و آبگرفتگی معابر در استان خبرداد.

*** فرماندار گرگان از افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان خبرداد.

*** رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام تکمیل ظرفیت برخی بیماستان‌های استان برای پذیرش بیماران کرونایی گفت که طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۰ بیمار مبتلا به این ویروس در استان جان خود را از دست دادند.

*** استاندار گلستان گفت: اگرچه زمان جذب اعتبارات عمرانی تا پایان شهریور ماه تمدید شده بود اما با همراهی دستگاه های اجرایی بیش از ۹۷ درصد بودجه عمرانی استان چه در قالب اسناد و چه به صورت نقدی جذب شده است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.