1399-10-25 07:56
528
0
72638
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از افت صادارت به ترکمنستان تا اعلام ادامه قطعی برق تا 48 ساعت

از افت صادارت به ترکمنستان تا اعلام ادامه قطعی برق تا 48 ساعت دیگر از جمله مهمترین اخبارچهارشنبه 24 دی ماه در گلستان بود.

پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

*** مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان این که موزه وقف استان در حال ساخت است، گفت: ۱۲۰ خانه موقوفه در محلات تاریخی گرگان داریم که قابلیت ثبت ملی دارند.

*** رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: ۴۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب به عنوان میوه مورد نیاز شب عید مردم گلستان تامین و توزیع می شود.

*** رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در ۹ ماه سال جاری سهم استان گلستان از صادرات کشور به ترکمنستان ۱۵ درصد بوده است.فعالان تجاری استان گلستان با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان و نیازهایی که کشور ترکمنستان دارد، خواستار رفع مشکلات و موانع تجارت با این کشور هستند.

*** رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های استاندارد گلستان از بازرسی ۲۲۸ تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی استان و پلمب ۱۰ تجهیز به دلیل نداشتن تاییدیه ایمنی با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ خبر داد.

*** استاندار گلستان گفت: ۳۶ شهیده و ۵۳۳ ایثارگر زن در استان وجود دارد که باید از آنان به درستی تکریم صورت گیرد.

*** «الحاج خوجه دردی غراوی فر»، امام جمعه اهل سنت مراوه تپه در سن ۹۳ سالگی درگذشت.

*** مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر از پر بودن 50 درصد انبارهای هلال احمر در سطح کشور خبر داد و گفت: اگر این بودجه در سال 1400 اصلاح نشود با مشکلات شدیدی روبرو خواهیم شد..

***هفته هشتم رقابت‌های کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس، با حضور ۱۲۹ راس اسب طی دو روز در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

***۲۰۰۰۰ راننده متخلف در استان گلستان به‌دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی جریمه شدند

***با اینکه بیماری کووید ۱۹ در استان گلستان فروکش کرده اما همچنان ۲ شهرستان وضعیت قرمز دارند و ۴ شهرستان نیز در شرایط هشدار هستند؛ در چنین شرایطی برخی فعالان گردشگری بومی و غیربومی اقدام به برگزاری تور در این شهرها می‌کنند.

***بابایی گفت: بسته های حمایتی از خانواده هایی دارای نوزاد چند قلو در نظر گرفته شده است.

***رییس اداره بهسازی و امور تولید اداره کل امور عشایر گلستان گفت که به دلیل پایین بودن قیمت دام زنده، کم شدن تقاضا برای خرید گوشت قرمز در بازار و نیز افزایش قیمت نهاده‌ها، فروش امسال تولیدات دامی عشایر بومی و کوچنده استان در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد کمتر شد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.