1401-07-18 11:55
508
0
81806
با راه اندازی سایت آموزشی؛

فیلم/ارتقاء سطح دانش و توانمندی کارکنان در شرکت برق گلستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: با راه اندازی سایت آموزشی در استان گلستان در تلاش هستیم که سطح دانش و توانمندی کارکنان را در شرکت نیروی برق ارتقاء دهیم.

به گزارش گلستان ما؛ سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق یک شرکت خدمات رسان در حوزه تامین برق مطلوب متقاضیان و مشترکان است و در این زمینه شبانه‌روز تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت برق گلستان ادامه داد: بسیاری از اقدامات ما در شرکت توزیع نیروی برق فنی است و در راستای آنکه بتوانیم سطح دانش و توانمندی همکاران را را ارتقا دهیم سایت آموزشی در شهرستان علی آبادکتول راه‌اندازی کردیم که کارگاه‌های مختلفی را شامل می‌شود.

موسوی افزود: این سایت آموزشی باعث توسعه آموزش‌های شغلی و مهارتی و ارتقای سطح دانش کارکنان می‌شود و شناخت و سطح دانش کارکنان را افرایش می‌دهد.

وی گفت: ارتقای سطح استانداردهای آموزشی و مهارت، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و رفع نقاط ضعف و توقیت آن و ارائه دستورالعمل‌های شرکت توانیر به کارکنان از دیگر نکات است که در این سایت آموزشی توجه شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: در این مجتمع کارگاه‌های مختلفی از جمله نصب انشعاب، روشنایی معابر، اصلاح و بهینه سازی و تبدیل سیم به کابل و موارد مختلف دیگر در صنعت برق را همکاران ما به صورت عملی و به صورت آموزشی تجربه می‌کنند و این مسئله باعث ارتقای سطح کیفی خدمات ما به مشترکان خواهد شد.


 



نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.