1401-09-12 20:45
293
0
82498
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان عنوان کرد؛

ارائه 55 بسته سرمایه گذاری در حوزه گردشگری گلستان

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: ۵۵ بسته سرمایه گذاری مطابق فرمت‌های بین‌المللی تهیه شده است و در این بسته ها ۳۰ منطقه نمونه گردشگری در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما؛ مجید رحمانی عصر امروز در نشست هم اندیشی توسعه صنعت گردشگری استان با حضور فعالان اقتصادی گلستان اظهار کرد: ۵۵ بسته سرمایه گذاری مطابق فرمت‌های بین‌المللی تهیه شده است و در این بسته ها ۳۰ منطقه نمونه گردشگری در نظر گرفته شده است و مشوق‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در این مناطق داریم.

 

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: این مناطق در مکان‌های پارک‌های جنگلی و مناطق حفاظت شده در نظر گرفته شده است و مسیر سرمایه گذاری در این اماکن فراهم نبوده و با کمک استانداری و امور اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری ایران بیش از ۱۵ منطقه نمونه گردشگری را در نظر گرفتیم

 

رحمانی بیان کرد: هشت بسته هایی از سوی بخش خصوصی در حوزه گردشگری تهیه شده و زمین‌هایی برای فعالیت‌های گردشگری خریداری شده است و آماده سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به مشوق‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری افزود: در بخش گردشگری می‌توانیم تاد۸۰ درصد هزینه‌های طرح رادمی‌توانیم تسهیلات ارائه کنیم و این تسهیلات در بازده ۱۰ ساله در نظر گرفته شده که دو سال تنفس برای آن در نظر گرفتیم‌.

این مقام مسئول بابیان اینکه کارمزد این تسهیلات ۱۲ و ۱۴ درصد است، گفت: اگر سرمایه‌گذار از منابع سپرده گذاری و با کارمزد ۱۸ درصد تسهیلات دریافت کرده باشد می‌توانیم تا هشت درصد این کارمزد را به صورت بلاعوض به سرمایه گذار پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.