1400-02-02 20:49
646
0
74284

ادامه محدودیت های کرونایی در کلاله

فرماندار کلاله گفت: محدودیت های وضعیت نارنجی کرونا در کلاله ادامه دارد.

به گزارش گلستان ما، محمد ابراهیمی تودرواری  فرماندار کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: با توجه به تداوم همه گیری کووید ۱۹ و ادامه وضعیت نارنجی شهرستان؛  اعمال محدودیت های شرایط نارنجی، طی هفته آینده؛ نیز در شهرستان اعمال می شود.

وی افزود: شهروندان دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا را بیشتر رعایت کنند، حتی الامکان در منزل بمانند؛ در مراودات بیرونی ضمن خودداری از حضور در تجمعات و مراسم، ماسک بزنند؛ شرایط کرونایی در شهرستان شکننده است و در صورت قرمز شدن مجبور به تشدید محدودیت ها برای سلامت آحاد جامعه خواهیم بود.

ابراهیم فدایی مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله  در گفتگو با ما اظهار داشت: با شروع پیک چهارم ویروس کرونا و افزایش تعداد بستری ها در ببمارستان؛ این شبکه اقدام به تشدید بازرسی ها از اماکن عمومی و پر رفت و آمد کرده است.

فدایی گفت: مدیریت شبکه با همراهی کارشناسان نظارت بر درمان و دارو با حضور در برخی مطب پزشکان و داروخانه ها؛ نحوه ارائه خدمات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، فاصله گذاری فیزیکی و  همچنین نحوه حضور مسئول فنی در داروخانه ها  را مورد ارزیابی و پایش قرار دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله تصریح کرد: در این بازدیدها با رویکرد آموزشی، تذکرات و توصیه های لازم برای ایجاد شرایط مطلوب، سالم و بهداشتی در محیط برای مراجعین و نیروهای مشغول به خدمت؛ ارائه شد.

گفتنی است؛ طی ۲۴ ساعت گذشته منجر به صبح امروز با پذیرش ۵ بیمار جدید، آمار بستری ها در بیمارستان حضرت رسول اکرم ص کلاله به ۲۰ نفر افزایش یافت؛ ۶ نفر در آی سی یو تحت مراقبت های ویژه و یک نفر از بیماران نیز با وصل به دستگاه ونتیلاتور از اکسیژن استفاده می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.