1399-11-12 16:12
1584
0
72942
به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد؛

آیین عطرافشانی گلزار شهدای گمنام در علی آباد کتول+ تصاویر

گلزار شهدای گمنام علی آباد کتول به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عطرافشانی شد.

به گزارش گلستان ما، همزمان با اولین روز گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، آیین عطرافشانی گلزار شهدای گمنام علی آباد کتول با حضور حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، سوخته سرایی فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از مادر شهید عربیون با اهداء لوح سپاس، تجلیل شد. مادر شهید در حاشیه این مراسم گفت: خون های زیادی نهال انقلاب را آبیاری کردند تا امروز به درختی تنومند تبدیل شود. خون سردار سلیمانی یکی از این خون ها بود که افراد زیادی را بیدار کرد. ایشان با رفتار و منش انقلابی که داشت میان مردم به سردار دلها لقب گرفت. مسئولین ما به زندگی این شهید بزرگوار بنگرند که ایشان چطور نزد خدا و مردم تا این اندازه عزیز شد و سعی کنند در مسیر خدمت خود اینگونه عمل کنند.

در ادامه این مراسم که در مصلی امام رضا (ع) علی آباد کتول برگزار شد، امام جمعه این شهرستان گفت: باید روحیه نشاط و امید را در مردم زنده نگاه داریم. برای تحقق این مهم لازم است که روحیه جهادی روزهای نخست پیروزی انقلاب، احیاء شود. جهادی و برای خدا کار کنیم تا نتایج خوب آن را در زندگی و جامعه ببینیم.

 

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

shohada1

عکس: معصومه تجری

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.