1399-11-22 17:10
802
0
73146
در روستای رحمت آباد برگزار شد؛

آیین افتتاح متمرکز پروژه های مخابراتی علی آباد کتول+ تصاویر

آیین بهره برداری از پروژه های شرکت مخابرات شهرستان علی آباد کتول به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به طور متمرکز در روستای رحمت آباد برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، این مراسم با حضور شهمرادی مدیرعامل شرکت مخابرات استان، سوخته سرایی فرماندار، بخشداران و جمعی مسئولان ادراات علی آباد کتول در محل پروژه سایت همراه اول (2G.3G.4G) در روستای رحمت آباد بخش کمالان این شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان در این مراسم گفت: پروژه سایت همراه اول (2G.3G.4G) روستای رحمت آباد، یکی از 11پروژه شرکت مخابرات استان در شهرستان علی آباد کتول است که با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید. 
وی اذعان کرد: با بهره برداری از این سایت، مشکل اینترنت پرسرعت روستای رحمت آباد، شهر فاضل آباد و روستاهای اطراف حل می شود.
شهمرادی همچینن از آغاز عملیات اجرایی 18 پروژه مخابراتی با اعتبار 67 میلیارد تومان در علی آباد کتول خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها، وضعیت ارتباطات در این شهرستان تقویت شده و مشکل مردم این منطقه در زمینه آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت حل می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان در پایان از زحمات رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی قردانی کرد و گفت: ایشان همواره کمک کار ما بوده و علاوه بر پیگیری مسائل شهرستان، بسیاری از مسائل حوزه مخابرات استان را در تهران پیگیری می کنند.

dakal1

dakal1

dakal1

dakal1

dakal1

انتهای پیام/نرگس تجری

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.