1403-03-03 15:19
364
0
90123
عضو گلستانی تیم ملی ژیمناستیک کشور :

آیت‌الله رئیسی یاور ورزشکاران بود

عضو گلستانی تیم ملی ژیمناستیک کشور گفت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری مردمی و در همه امور یاور ورزشکاران بود.

 مهدی الفتی، در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که در گرگان برگزار شد، در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی گلستان ما، درباره شخصیت آیت‌الله رئیسی صحبت کرد و بیان اینکه وی یک رئیس‌جمهور مردمی بود، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی همیشه در کنار مردم بود و برای حل مشکلات آنان تلاش می‌کرد و وی نه تنها به مسائل سیاسی و اقتصادی توجه داشت، بلکه به نیازهای فرهنگی و ورزشی جامعه نیز اهمیت می‌داد.

 

 الفتی در ادامه افزود: من به‌عنوان یکی از اعضای تیم ملی ژیمناستیک کشور، از زبان ورزشکاران صحبت می‌کنم. آیت‌الله رئیسی همواره یاور ورزشکاران بود و در هر شرایطی از ما حمایت می‌کرد. او به خوبی درک می‌کرد که ورزش چه تأثیر مثبتی بر روحیه جوانان و جامعه دارد و به همین دلیل، همیشه در کنار ورزشکاران حضور داشت.

 این عضو گلستانی تیم ملی ژیمناستیک کشور به یکی از خاطراتش با آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: "قبل از المپیک، آیت‌الله رئیسی به دیدار تیم ما آمد. وی با حضور خود به ما امیدواری داد و به تک‌تک اعضای تیم انگیزه‌ای مضاعف بخشید تا بهترین نتیجه را در مسابقات کسب کنیم. حرف‌ها و حمایت‌های او باعث شد تا با اعتماد به نفس بیشتری به میدان برویم و این نشان از علاقه و توجه ویژه وی به ورزش و ورزشکاران داشت.

 الفتی با ابراز تأسف از فقدان آیت‌الله رئیسی ادامه داد: واقعاً جای تأسف دارد که چنین شخصیت بزرگی را از دست دادیم. حضور وی در عرصه‌های مختلف جامعه، از جمله ورزش، تأثیرات مثبتی داشت و اکنون جای خالی وی به شدت احساس می‌شود. امیدوارم راه و روش رئیس‌جمهور همچنان توسط دیگر مسئولین ادامه یابد و به حمایت از ورزشکاران و توسعه ورزش در کشور توجه بیشتری شود.

 گفتنی است در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بالگرد حامل رئیس‌جمهور در زمان طی مسیر خود از سد خداآفرین تا تبریز در نزدیکی روستای اوزی ورزقان سقوط کرد و در این سانحه به همراه سید ابراهیم رئیسی، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه وقت، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید محمدعلی آل هاشم امام‌جمعه وقت تبریز، سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و سه خلبان بالگرد به شهادت رسیدند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.