1401-05-07 12:37
569
0
80977
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان:

آماده باش کامل نیروهای آتش نشانی گرگان/ تماس های نامربوط عامل ترافیک خط 125 گرگان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اماده باش کامل نیروهای آتش نشانی این شهر، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، موسی الرضا صفری ریاست آتش نشانی گرگان با بیان اینکه آتش نشانان از ساعت 19 تا حوالی ساعت 23 شب گذشته مشغول عملیات بودند، گفت: جمع بندی آمار و عملیات‌های آتش نشانی نشان می‌دهد که عمده عملیاتهای ناشی از بارش شدید باران ، 14مورد عملیات رفع آبگرفتگی از اماکن و منازل شهروندان، قطع برق بعضی از محلات 9 مورد حادثه، محبوس شدن شهروندان در آسانسور  و 8 مورد عملیات دیگر مانند سقوط درخت و افتادن کابل برق شهری بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارش باران در روز گذشته خسارت مالی  و جانی به دنبال نداشت.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی پیش آمده و پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر تکرار بارش های بارانی شدید به اطلاع همه شهروندان می‌رساند تمام نیرو‌های این سازمان در حالت آماده باش می باشند.

صفری از همه شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی از حضور در مناطق در معرض سیل مانند نواحی پست، زیرگذرها، دره‌ها، تنگه‌ها مناطق جنگلی و محدوده رودخانه ها اجتناب نمایند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات  سامانه 125 تماس های نامربوط و شماره های اشتباهی است که در صورت قطعی برق اکثر شهروندان بدلیل عدم اطلاع از شماره های امدادی و فوریتهای برق با تماس با سامانه 125 جویای زمان وصل مجدد برق شده که کاملا بی ربط با کار آتش نشانی می باشد و  این اشتباه باعث ترافیک تماسهای دریافتی و از دست رفتن تمرکز اپراتورهای سامانه و اعزام نیرو در حوادث می شود.

صفری از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده و یا بروز حادثه شماره ۱۲۵ را به خاطر داشته و با این سامانه تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.