1403-01-03 07:05
794
0
89259
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تاکید کرد:

آماده‌باش هلال‌احمر تا نیمه فروردین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به آماده باش هلال‌احمر استان تا نیمه فروردین، از بکارگیری ۲۶۷ نجاتگر برای پوشش امدادی حوادث اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از روابط عمومی هلال احمر گلستان؛ قاسم غریب‌آبادی با اشاره به حوادث ماه گذشته گفت: در اسفند ماه ۲۶۷ نیروی عملیاتی در قالب ۱۱۰ تیم به ۱۲۲ ماموریت امدادی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان ادامه داد: این ماموریت‌ها شامل ۸۰ مورد جاده‌ای، ۱۴ مورد خدمات شهری، ۱۳ خدمات حضوری، ۱۰ مورد کوهستان و پنج مورد برف و کولاک بوده است.

وی گفت: حوادث پوشش داده شده در مجموع ۲۵۳ نفر مصدوم داشته که تعداد ۱۰۲ نفر از این مصدومین توسط جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

غریب‌آبادی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ملی امداد ونجات نوروزی ۱۴۰۳ خاطر نشان کرد: در این طرح که از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده امدادگران ۴۱ حادثه را پوشش دادند و به ۶۲ مراجعه حضوری خدمات ارائه دادند.

وی تصریح کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی تا دوم فروردین ماه ۸۴ نیروی عملیاتی بکارگیری شد و از ۲۵ دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه خودروی نجات استفاده شد.

غریب‌آبادی با اشاره به اینکه طرح امداد و نجات نوروزی تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد، گفت: از مسافرین تقاضا می‌شود برای حفظ جان خود و خانواده با احتیاط رانندگی کنند و برای رسیدن به مقصد از عجله پرهیز کنند.
انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.