1402-06-26 18:25
698
0
86496
 شهردار گالیکش خبر داد؛

 آغاز پروژه روکش خیابان اصلی گالیکش

 شهردار گالیکش گفت: با پیگیری‌های نماینده شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، با جذب اعتبارات لازم پروژه روکش آسفالت خیابان بین‌المللی گالیکش آغار می‌شود.

 به گزارش گلستان ما، ابوذر اسفندیاری پور در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: به‌زودی و هم‌زمان با هفته دفاع مقدس اجرای عملیات پروژه روکش آسفالت خیابان اصلی شهر خیابان امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد.

 وی افزود" باگذشت بیش از دو دهه از عمر آسفالت خیابان اصلی شهر خیابان امام خمینی (ره) و با توجه به فرسوده‌شدن و مستهلک شدن آسفالت معبر مرکزی شهر و مطالبات شهروندان، اجرای روکش آسفالت آن از سال گذشته در دستور کار شهرداری گالیکش قرار گرفت.

 شهردار گالیکش ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مستمر رضا آریان‌پور نماینده مردم شریف منطقه در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پروژه اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان اصلی شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

گفتنی است؛ جاده بین‌المللی گلستان به خراسان و تهران از گالیکش می‌گذرد که روزانه هزاران خودرو از آن عبور می‌کنند و این جاده و خیابان اصلی گالیکش سهم مهمی در معادلات اقتصادی کشور دارد.

 انتهای خبر/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.