1400-12-26 09:51
541
0
79186
فرمانده سپاه نینوا؛

آغاز بیست و دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در گلستان/ توزیع 500 هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان گلستان

سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در بیست و دومین مرحله توزیع کمک های معیشتی به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: امروز 20 هزار بسته معیشتی توزیع می شود و تاکنون نیز 500 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در بیست و دومین مرحله توزیع کمک های معیشتی به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: امروز 20 هزار بسته معیشتی توزیع می شود و تاکنون نیز 500 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در سطح استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه ۲۱هزار گروه جهادی تخصصی بهداشتی در قالب ۹۲هژار نفر فعال هستند، خاطرنشان کرد: در طول کرونا 3 میلیون ماسک تهیه و توزیع، ۷۵۲ کارگاه تولید ماسک ایجاد شد، ۲میلیون غذای گرم، ۳۸۰۰ هدیه کارت، 600 سری جهیزیه تهیه، ۳ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم تحریر توزیع شد.

وی در خصوص کمک های دیگر بسیجیان در زمان شیوع بیماری کرونا افزود: ۳۲هزار پوشاک توزیع شده و با کمک بسیج حقوقدانان ۶۰۰ زندانی غیر عمد آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

ملک شاهکوهی گفت: 2 میلیون بسته مرغ و گوشت توزیع کرده ایم ضمن اینکه خرید کپسول اکسیژن برای بیماران داشته ایم به همین جهت مردم عزیز و شریف بدانند تا کرونا باشد در کنار آن ها هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.