1400-10-06 15:58
687
0
77762
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان:

9 دی حماسه ماندگار با الهام گیری از نهضت عاشورا بود

بهمنی نژاد گفت: 9 دی حماسه ماندگاری که با الهام گیری از نهضت عاشورا و امام حسین (ع) دبود که همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش گلستان ما؛ حمیدرضا بهمنی نژاد عصر امروز در میزگرد تخصصی حماسه 9 دی که به همت پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی تجلی بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران و تجلی اراده هم بستگی ملی بود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان  ادامه داد: حماسه ماندگاری که با االهام گیری از نهضت عاشورا و امام حسین (ع) در 9 دی شکل گرفت که همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

بهمنی نژاد افزود: ضرورت روایتگری صحیح تاریخ و حوادث اثرگذار تاریخ از جمله  حوادثی که منجر به 9 دی و ماجرای فتنه سال 88 شد باید در دستور کار باشد، اگر درست روایت نکنیم قطعا دشمنان انقلاب اسلامی بر خلاف وقایع و حوادث تاریخی ایران حوادث را روایت می کنند و نتیجه آن جابه جا شدن جای شهید و جلاد خواهد بود.

وی افزود: یکی از ثمرات قیام حماسی ایران در 9 دی دفن خطر فتنه گری در درون جامعه اسلامی بود، فتنه گری های درونی امت اسلامی به مراتب بیشتر از ضرب و هجمه دشمنان خارجی آسیب ایجاد می کند و در جمله ای از مقام معظم رهبری داریم که منافقین از کفار بدتر هستند و این منویات به این مسئله تاکید دارد.

این مقام مسئول به فراز 27 نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: حضرت امام علی (ع) در این نامه خطر جریان نفاق در امت اسلامی را اشاره کرده، کسانی که ظاهر موجه ای دارند و به سوابق گذشته خود افتخار می کنند تیشه به ریشه اساس اسلام می زنند و در این نامه امام علی (ع) فرمایش هایی از پیامبر اعظیم شان (ص) بازگو می کنند و یادآور می شوند که بدانید من هیچ ترسی از امت خودم از مومنان و مشرکین ندارم و دلایل که نمی ترسند را اشاره می کند و بیان می کند که انسان مومن به واسطه ایمان خود حفظ می شوند و ضرری به جامعه اسلامی نمی رسانند و انسان های مومن را خدای متعال به واسطه ایمان خود هدایت می کنند.

بهمنی نژاد افزود: در ادامه امیرالمومنین(ع) می فرمایند که مشرکان را خدای متعال به واسطه شرک از پای در می آورد و به آنها فرصت نمی دهد که به امت اسلامی و آموزه های اسلامی آسیب بزنند و در ادامه حضرت خطر اصلی را از ناحیه نفاق می داند که از کسانی می ترسیم که منافق هستند و سخنان زیبایی را بر لب جاری می کنند.

وی گفت: در عمل اینها مرتکب کارهای زشت و منکر می شوند و درست همین اتفاقات در فتنه سال 88 رقم خورد و اعتقاد من بر این است که برخی از تبعات و هزینه های آن را امروز ملت ایران می پردازند و فتنه گران هزینه های تحریم های گسترده ای را بر ایران وارد کردند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان ابراز داشت:نقش و جایگاهی که هدایتگری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در مدیریت و خنثی سازی توطئه های علیه انقلاب را نمی توان نادیده گرفت و روش و الگویی امام (ره) برگرفته از روش و سیره ائمه (ع) و الگو گرفته از حکومن امیر المومنین (ع)؛ الگویی از یک سو بردباری و توام با خیرخواهی و از سویی دیگر توام با مقاومت و ایستادگی در برابر هر گونه بدعت گذاری و قانون شکنی است.

بهمنی نژاد افزود: هوشمندی حضرت آقا درفتنه 88 به گونه بود که قبل از وقوع فتنه آن را پیشگیری کردند و تاکید کردند که موضوع انتخابات از مسیر قانونی پیگیری شود و از بدعت گذاری جلوگیری کردند و از سویی دیگر با تذکرات خود با فتنه گران اتمام حجت کردند و صف مردم را از فتنه گران جدا کردند.

وی افزود: تاکید بر بصیرت افزایی و روشنگری در خصوص ابعاد فتنه از دیگر مواردی بود که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند و  به کلید واژه بصیرت تکرار زیادی کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: مواضع رهبری برای ما مالک ارزش گذاری است و در تمام آموزه های دینی ملاک شاخص گذاری برای صلاحیت افراد شاخصه رهبری و ملاک ارزش گذاری ما است و اگر از دولت گذشته انتقاد داشتیم براین اساس و شاخص بود و افراد برای ما ملاک نیستند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.