1400-06-21 16:29
672
0
76102
مدیرکل کمیته امداد گلستان؛

17 هزار دانش آموز مددجو کمیته امداد چشم انتظار"شور عاطفه ها"/ ۳۴درصد اعتبارات کشوری طرح هم افزایی جهیزیه مربوط به گلستان است

بابایی گفت: شور عاطفه ها از ۲۴ شهریور به مدت سه روز به صورت متمرکز در سراسر کشور با ایجاد پایگاه‌های سطح شهر و مصلی‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد و کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص جزییات برگزاری جشن عاطفه‌ ها اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها امسال با توجه به همزمانی با محرم و صفر به شور عاطفه‌ها تغییر نام پیدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف تهیه لوازم التحریر و تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه خواهد شد و به افراد تحت پوشش و نیازمند اهداء خواهد شد.

وی ادامه داد: شور عاطفه ها از ۲۴ شهریور به مدت سه روز به صورت متمرکز در سراسر کشور با ایجاد پایگاه‌های سطح شهر و مصلی‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد و کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود.

بابایی بیان کرد: شعار امسال «باهم مشق محبت بنویسیم» است و مردم از طریق سایت emdad.ir و همچنین کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷* می‌توانند کمک‌های مردمی را علاوه بر پایگاه‌های شور عاطفه‌ها واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان تصریح کرد: در این مدت ۳۵۰ پایگاه در شور عاطفه‌های امسال فعال خواهند بود که از این تعداد 300 پایگاه توسط معتمدین محلات و مابقی توسط ادارات کمیته امداد نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد گلستان هستند، یادآورشد: این کمک‌های مردمی فقط معطوف به این ۱۷ هزار نفر نمی‌شود و شامل تمامی افراد نیازمند است اما اولویت با این دانش‌آموزان تحت پوشش است.

بابایی متذکرشد: یک هزار و ۲۰۰ دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد در گلستان وجود دارد که کمک‌های بلاعوض تحصیلی متناسب با مقطع تحصیلی برای این عزیزان پرداخت خواهد شد و حتی تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به این دانشجویان در دوران تحصیل پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان افزود: سال گذشته ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردم در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد و با توجه به افزایش تعداد مددجویانی که طی دو سال گذشته ایجاد شد پیش‌بینی می‌کنیم میزان بیشتری کمک مردمی برای این عزیزان جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به ایجاد بیش از 6 هزار فرصت غلی در سال گذشته برای مددجویان این کمیته و افزایش تسهیلات کارفرمایان به 100میلیون تومان ابراز کرد: در بحث کاریابی و آموزش مهارت فرزندان مددجو نیز توانستیم زمینه های خوبی را ایجاد کنیم و بیش از 700 فرزند با کاریابی های گلستان در ارتباط هستند.

بابایی یادآورشد: ۱۷۵۰نیازمند مسکن در گلستان توسط این کمیته شناسایی شده اند که تاکنون برای ۵۰۰ مسکن پروانه ساختمان گرفتیم وآماده آغاز کار هستیم ضمن اینکه تنها آورده مددجویان تسهیلات قرض الحسنه ای است که دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به حمایت از افراد دارای سو تغذیه نیز عنوان کرد: در سال جاری از 2هزار 900 کودک زیر 5 سال دارای سو تغذیه حمایت می کنیم ضمن اینکه در کنار آن ها نیز حمایت های ما از 1800 مادر باردار یا شیرده دارای سو تغذیه در حال انجام است.

وی گفت: ۸۰۰جهیزیه ۲۵میلیونی به نیازمندان در گلستان اهدا شده ضمن اینکه در طرح هم افزایی جهیزیه نیز ۱۷۷۱اسپیلت و ۱۲۱۶آبگرمکن توسط خیران گلستانی خریداری شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.