1398-09-05 16:10
1136
0
66450
سخنران همایش بزرگ بسیجیان در آزادشهر:

هدف از تشکیل بسیج، شکل گیری بسیج نیروهای مسلمان جهان است/ اخلاق بسیجی باید اخلاقی محمدی باشد

فرمانده اسبق یگان زرهی عمار یاسر گفت: هدف امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج، شکل گیری بسیج نیروهای مسلمان در جهان بود که به شکر الهی در حال شکل گیری است.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ بازنشسته پاسدار علی کوهی فرمانده اسبق یگان مستقل زرهی عمار یاسر در جمع بسیجیان آزادشهری ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: از بعثت نبی اکرم تا کنون دشمنان اسلام در تلاشند تا اسلام را به حاشیه ببرند. آنها برای این منظور هزینه‌های زیادی کردند.

وی افزود: اما امام خمینی (ره) بعد از ۱۴۰۰ سال اسلام را دوباره احیا کرد و برای رویارویی با جبهه کفر که در برابر اسلام متحد شده بودند، دستور احیای بسیج را قبل از اینکه دشمنان به ایران حمله کنند، داد.

سرهنگ کوهی بیان کرد: بله دستور بسیج مسلمین در قران آمده است. آنجا که خداوند متعال می فرماید؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ ... .

فرمانده اسبق یگان زرهی عمار یاسر تصریح کرد هدف امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج، شکل گیری بسیج نیروهای مسلمین در جهان بود که به شکر الهی در حال شکل گیری است. نمونه‌هایی از این بسیج نیروهای اسلامی را می توان در حشد الشعبی عراق، جیش دفاع وطنی سوریه، حزب ا... لبنان، انصار ا... یمن، فاطمیون، حیدریون، زینبیون دید و امیدواریم، انشا ا... سپاه محمدیون بزودی در جهان اسلام تشکیل شود.

رزمنده ۸ سال دفاع مقدس خطاب به بسیجیان گفت: ما بسیجیان باید بگونه‌ای رفتار کنیم که امام خمینی (ره) بخواهد در قیامت با ما محشور شود. اخلاق بسیجی باید اخلاقی محمدی باشد. خداوند در قرآن پیامبر اکرم را خلق عظیم معرفی می کند. ما هم باید بگونه‌ای باشیم که وقتی فردی با ما برخورد می کند از مصاحبت با ما لذت ببرد.

16

وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن الگوی رفتاری را به ما بیان فرموده است. آنجا که می‌فرماید، با دشمنان با شدت برخود کنید و با یکدیگر با مهربانی و عطوفت برخورد نمایید. عزیزان، ما بسیجیان نباید تندروی بیجا داشته باشیم. باید گوش به فرمان رهبری باشیم و به فرموده حضرت آقا جذب حداکثری و دفع به ضرورت داشته باشیم.

سرهنگ کوهی خاطرنشان کرد: جامعه ما جامعه‌ای بسیجی است، چه در سپاه پرونده داشته باشد چه نداشته باشد. تمامی کسانی که برای دفاع از نظام در راهپیمایی‌ها شرکت می کنند بسیجی می باشد. سپاه برای سرعت بخشیدن به احیای بسیج و سازمان دهی بسیجیان در عرصه‌های گوناگون، وارد میدان شده است.

این پاسدار بازنشسته اعلام کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که ریشه پاک آن در ایران محکم است و شاخ و برگها و میوه‌های آن از مرزهای کشور عبور کرده است. انشاا... بزودی بسیج جهانی شکل خواهد گرفت و آل سعود و امثالهم که در حال تیشه به ریشه اسلام زدن هستند باید بروند.

فرمانده اسبق یگان زرهی عمار یاسر اظهار کرد: قبل از انقلاب اسرائیل شعار از نیل تا فرات را سر می داد، اما با پیروزی انقلاب و احیای بسیج، سالهاست که با ایجاد دیوارهای ۷ متری‌ای که در روی آنها نرده‌های ۴ متری زده است در تلاش است تا سرزمینهای غصب کرده را حفظ کند و این از قدرت بسیج است.

سخنران همایش بسیجیان در شهرستان آزادشهر افزود: زمانی که هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را زدیم، رئیس جمهور امریکا ابتدا دستور داد تا چند نقطه از خاک ایران را بمب باران کنند، اما فرماندهان نظامی آمریکا، وی را از خطرات و عواقب این کار، آگاه کردند و وی برای اینکه اقتدار پوشالی کشورش را حفظ کند، اعلام کرد ،چون هواپیما بدون سرنشین بوده و کشته نداشته ، ما ایران را بمب باران نمی‌کنیم که مبادا کسی کشته شود.

17

رزمنده ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: زمانیکه ناو هواپیمابر آمریکا به قصد کشوری حرکت می کند، کشورهای دنیا سریع زنگ می زنند و به آمریکا باج می دهند که ناو هواپیمابر برگردد، اما دیدید که قدرت ایران باعث شد تا آمریکایی ها جرات شیطنت را به خود ندهند. این قدرت نظامی ما، دستور قرآن است و باید آنقدر قدرتمند باشیم که دشمنان از قدرت ما واهمه داشته باشند و دوستان از اقتدار ما شاد شوند.

وی اعلام کرد: مقام معظم رهبری فرمودند،« بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست». برادران من در انتخابات افرادی را انتخاب کنیم که ولایتمدار باشند. شما به نیروهای نظامی که مستقیما زیر نظر حضرت آقا فعالیت دارند نگاه کنید، این پیشرفت روز افزون بخاطر اطلاعت‌پذیری و ولایتمداری آنها از رهبر حکیم و مقتدر ایران و ولی فقیه زمان است.

سرهنگ کوهی در پایان گفت: بنده شنیده‌ام، بعد از شکار پهپاد آمریکایی روسها درخواست کرده‌اند تا نیروهایشان را برای آموزش به ایران بفرستند، پس علت در چیست که ما در صنعت خودرو رشد چشمگیری نداشتیم!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.