1399-04-23 12:33
892
0
69387
کوهساری عنوان کرد:

شبکه‌های فرسوده آب در کمین سلامت مردم آزادشهر و رامیان

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه شبکه‌های فرسوده آب در کمین سلامت مردم آزاد شهر و رامیان است،گفت: قطعی برق و کمبود منابع آبی در بحران کرونا توجیه پذیر نیست.

به گزارش گلستان ما، غلامعلی کوهساری درباره مشکلات تامین آب شرب در آزاد شهر ورامیان گفت: تامین آب شرب  از مهم ترین دغدغه های اصلی مردم در  آزاد شهر،رامیان و روستاهای  این حوزه انتخابیه  تلقی می‌شود  اما متاسفانه در بحث تامین آب شرب اقدامات موثری تا کنون اجرایی نشده است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از شبکه‌های آب شرب در آزاد شهر و رامیان  درشرایطی فرسوده است که ما  از نظر هدر رفت آب و فرسودگی نیز از میانگین کشوری بسیار پایین تر هستیم.

وی  با بیان اینکه کاستی بودجه‌های عمرانی  مانع به سرانجام رساندن پروژه‌های گذشته در حوزه عمرانی در این حوزه انتخابیه شده است ادامه داد: نباید اجازه داد، پروژه های عمرانی  درآزاد شهر و رامیان به حال خود رها شوند بطور مثال طرح آب و فاضلاب آزادشهر که از دوره ششم مجلس شورای  اسلامی بنده پیگیر بودم به نتیجه مطلوب نرسیده است.

کوهساری افزود: برای تامین آب شرب با کیفیت مطلوب  می بایست زمانی که منابع آب از چاه های آب استخراج می شود ابتدا وارد مخزن شود تا اگر گل و لای یا شن و ماسه در آب وجود داشته باشد ته نشین شود تا آب صاف و زلال تحویل مردم داده شود.

 عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه شبکه های فرسوده آب در  کمین سلامت مردم آزاد شهر ورامیان است یادآورشد: اتصال مستقیم برخی چاه های آب  به شبکه آب شرب با عنایت به اینکه کلر زدایی نیز می شود اما به هیچ وجه  توجیه بهداشتی  ندارد بنابراین باید فکر اساسی برای ترمیم شبکه  های فرسوده آب کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.