1393-05-31 05:03
1874
0
1439

برگزاری همایش مشترک ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد و فرماندهان بسیج آزادشهر + تصاویر

همایش مشترک ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان آزادشهر برگزار شد .

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد ،  این همایش ، روز گذشته به مناسبت سی مرداد ماه ، روز مساجد ، با حضور امام جمعه آزادشهر ، امام جمعه اهل سنت نگین شهر ، فرماندار شهرستان ، فرمانده سپاه پاسداران آزادشهر ، جمعی از مسئولین شهرستانی ، ائمه جماعت شهرستان ، جمعی از هیئت امناهای مساجد سطح شهرستان، و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان در سالن اجتماعات ناحیه سپاه آزادشهر برگزار شد .

IMG_4291

IMG_4342

IMG_4359

IMG_4357

IMG_4332

IMG_4321

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار رمضانعلی سمیعی فرمانده ناحیه سپاه آزادشهر ضمن عرض خیرمقدم به حضار اظهار داشت : هدف از برگزاری این چنین همایشی هماهنگی و تعامل موثر بین پایگاه های مقاومت بسیج و ائمه جماعت و امنای مساجد در راستای تقویت مسجد و بسیج نیز می باشد .

IMG_4309

در ادامه این همایش ، حجت الاسلام حسینیان امام جمعه آزادشهر ضمن اشاره به آثار بسیار مخرب ماهواره در خانواده ها و جامعه اذعان داشت : اگر در جامعه بدعتی ایجاد شود این وظیفه ی همه است که وارد عمل شوند و جلوی آن را بگیرند .

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای سست کردن اعتقادات نسل جوان کشور اظهار داشت:  اکنون دشمن با تمام توان و با سرمایه گذاری ویژه بر روی ماهواره، سعی در ایجاد انحراف در اعتقادات نسل جوان کشور دارد.

امام جمعه آزادشهر ، از جمله آثار مخرب ماهواره بر خانواده و جامعه را بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین، عادی جلوه دادن رابطه جنسی دختر و پسر، ترویج خانواده های لجام گسیخته و بی سامان، ترویج خیانت زن و شوهر نسبت به همدیگر بیان کرد.

حجت الاسلام حسینیان در پایان تصریح کرد : امروزه باید برای جوانان نشاط ایجاد کنیم ، و نه اینکه نشاط کاذب ، بلکه با وحدت و همدلی و گذشت ، دست به دست هم بدهیم و رفهنگ سازی کنیم و جوانان و خانواده ها را از گمراهی نجات دهیم .

IMG_4313در ادامه هم حجت الاسلام احمدی ، امام جماعت و فرمانده پایگاه روستای وامنان ، مطالبی را برای حضار ارائه کردند .

IMG_4350

IMG_4347

قرائت بیانه به مناسبت روز ملی مساجد و جمع بندی توسط فرمانده سپاه پاسداران شهرستان آزادشهر از دیگر برنامه های این مراسم بود .

IMG_4345

IMG_4305

 در پایان این همایش نیز از جمعی از فعالان در مساجد تقدیر بعمل آمد .

IMG_4361

IMG_4364

IMG_4367

IMG_4368

IMG_4371

IMG_4375

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.