1399-12-10 10:35
1174
0
73460
یادداشت:

غائله سراوان و رسالت زینبی

یک فعال رسانه ای نوشت : امروز کربلا سراوان است ، تحریف وقایع مذکور توسط رسانه های معاند رسالت مارا دشوار تر میکند لذا علمای اسلام!روشنفکران!بپاخیزید!

به گزارش گلستان ما ؛ عاطفه سادات حسینی فعال فرهنگی اجتماعی در مطلبی برای گلستان ما نوشت :

چندسال پیش کتابی از شهید مطهری به دستم رسید وسعادت شد تورقی داشته باشیم، این متفکر بزرگ از تقابل ولایتها گفت، یعنی درعالم دوگونه ولایت هست.ولایت حق و ولایت باطل.

ولایت باطل به شیطان می رسد اگر چه ولایتش مطلق نیست واز ولایت حق مستقل نمی باشد ولی برای امتحان خداوند عالم رااینگونه افریده که انسانها مختارباشند ، شبیه به چنین سخنی دریکی از اثار شریعتی هم به چشم نگارنده خورد.

انجاکه میگوید تاریخ شاهد دو جریان وسه سنگر است ، جریان حق وجریان باطل واینکه یک سنگر دیگر هم هست که میگوید من بیطرفم! شریعتی میگوید من بیطرفم نداریم!!!عالم جهت دارد ، امروز سالگرد شهادت گونه حضرت زینب است.

اوبود که پیام عاشورا را از کربلا واز روز عاشورا جهانی کرد ،او بود که در برابر باطل ایستاد وکاخ یزید را لرزاند! او بود که در کوفه وشام بیداری ایجاد کرد!او بود که دربرابر یزید ایستاد وگفت:مارایت الاجمیلا!!!

امروز رسالت روشنفکران اصیل،علما،خواص،نخبگان،هنرمندان وکسانی که در تحولات تاریخی موثراند ومورد وثوق مردم اند این است که نسبت به تحولات مهم تاریخی درکشور ومنطقه وجهان بی تفاوت نباشند وموضع گیری انقلابی و حقیقی داشته باشند وبه تعبیر شریعتی انان که رفتند کار حسینی کردند وانان که ماندند باید زینبی عمل کنند درغیر اینصورت یزیدی اند.

این روزها دیدیم که پرچم رسول الله را درسراوان به اسم سوخت بر اتش زدند درحالیکه سوخت برهای عزیز دوشکا ندارند!انان مردمی سخت کوش وحلال اند.تروریستهای تکفیری اینبار در نقاب سوخت بر امدند پرچم الله را اتش زدند!

و مامور انتظامی مجید رجایی را که همسر او حامله بود شهید کردند،رسالت ماست تا زینب گونه به بیان حقایق بپردازیم و دربرابر تحریف تاریخ بایستیم ، امروز کربلا سراوان است ، تحریف وقایع مذکور توسط رسانه های معاند رسالت مارا دشوار تر میکند لذا علمای اسلام!روشنفکران!بپاخیزید!

وزینب گونه از حریم حقیقت پاسداری کنید که سکوت دربرابر خون بناحق ریخته سرباز اسلام خیانتی است نابخشودنی!

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.