1399-02-08 10:11
858
0
68384
فرماندار ویژه گنبدکاووس خبر داد؛

تشکیل پرونده برای 48 خبازی متخلف گنبد/ وجود 100 متقاضی دریافت مجوز خبازی در گنبد

فرماندار گنبد گفت: از دی ماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه امسال 210 مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان صورت گرفته و 48 مورد پرونده در زمینه تخلف و عدم رعایت بهداشت به ارزش 148 میلیون ریال تشکیل شده است.

به گزارش گلستان ما، عبدالقدیر کریمی در جلسه کمیته ارد و نان شهرستان گنبد، گفت: به دلیل حساسیت نان که یکی از مهمترین اقلام در سبد غذایی خانوار است نظارت مستمر بر کیفیت آرد و نان، همچنان در دستور کار قرار دارد.

 وی با اشاره به کیفیت بالای نان شهرستان گنبدکاووس در استان تصریح کرد : در حال حاضر 382 نانوایی در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند و ما هیچ‌گونه مشکلی در حوزه پخت و عرضه نان نداشته و نان شهرستان به لحاظ کیفیت بهترین نوع نسبت به دیگر شهرهای استان است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس، نگاه کمیته آرد و نان شهرستان  را  بر اجرای قانون و دستورالعمل ابلاغی کشوری و استانی برشمرد و گفت: هرگونه مصوبه و اجرای قانونی در این کمیته براساس اجرای مصوبه و قانون ابلاغی از سوی کمیته آرد و نان کشور و استان خواهد بود.

وی با تاکید بر اشباع تعداد خبازی‌ها در سطح شهرستان خاطرنشان کرد : بیش از 100 متقاضی راه‌اندازی نانوایی در شهرستان وجود دارد ولی با توجه به مصوبه کمیته آرد و نان استان گلستان، گنبدکاووس به لحاظ صدور مجوز راه‌اندازی نانوایی اشباع بوده و تا اطلاع ثانوی هیچ خبازی جدیدی در شهرستان راه‌اندازی نمی‌شود.

 کریمی گفت: از دی ماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه امسال 210 مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان صورت گرفته و 48 مورد پرونده در زمینه تخلف و عدم رعایت بهداشت به ارزش 148 میلیون ریال تشکیل شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.